Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie motorina EURO 5, cod CPV 09134200 - 9


Detaliu pentru invitatia numarul 328998
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia de Salubritate
Numar invitatie: 328998/08.06.2012
Denumire contract: Achizitie motorina EURO 5, cod CPV 09134200 - 9
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia de SalubritateCod fiscal: 23922875, Adresa: str. Radu de la Afumati, Targoviste, Telefon: 0245/216995, Fax: 0245/216995
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii salubrizare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie motorina EURO 5, cod CPV 09134200 - 9
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Alimentarea autovehiculelor din parcul propriu cu carburant(motorina EURO 5), PE BAZA DE CARDURI.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 516, 660 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :10333 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare art 278.1 este 4296.65 lei.Valabilitatea garantiei: 90 de zile de la data limita depunere oferta. Forma de constituire: un instrument de garantie irevocabil emis de o societatebancara/societate de asigurari; sau ordin de plata in contul RO22TREZ27124740220XXXXX, deschis la Trezoreria Targoviste, beneficiar Directia de Salubritate Targoviste.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. In cazul constituirii garantiei de participare printr un instrument de garantare se va completa Formularul 14 si se va mentiona obligatoriucuantumul sumei corespunzatoare art 278.1 si punerea la dispozitie, neconditionata, catre autoritatea contractanta a acestei sume conf. preved.legale.Garantia de participare se va completa si se va depune in original.Garantia de participare se va transmite in SEAP, cu semnatura electronica.Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti.Daca garantia de participare se constituie cu ordin de plata, se va prezenta o declaratie pe propria raspundere care va arata ca luarea la cunostinta de prevederile art 278.1 din OUG 34/2006.IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare . In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia pe proprie raspundere a reprezentantului societatii privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(Formular 15). Pentru a beneficia de prevederile art 16 alin(2) din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, in cxazul asociatiilor, este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, prin atasarea Formularului nr.15 completat.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoare fara TVA a contractului ( pentru IMI-uri este de 2, 5 %) si se va constitui printr un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Furnizorul are obligatia de a deschide un cont disponibil distinct, la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului din carul organului fiscal competent in adminisatrarea acestui cont, in care va depune o suma initiala de minim 0, 5 % din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 : Certificatul prevazut de Ordin ANRMAP nr.314 din 12 octombrie privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completare si prezentare Formular 1.Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completare si prezentare Formular n.2Cerinta nr.3 : Declaratie privind neicadrarea in prevederile art 181.Completare si prezentarea Formular nr.3.Prezentare certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor catre bugetul de stat si certificat de plata a taxelor si inpozitelor locale(pentru sediul central al ofertantului) din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele, in cazul datoriilor se accepta si si ofertanti cu datorii esalonate conform legii(Ordinul ANRMAP nr.509/2011).Cerinta nr.4 : Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletare si prezentarea Formular nr.4.In cazul in care semnatarul oferteieste altcineva decatadministratorul firmei se va prezenta imputernicire pentru semnatarul ofertei, semnata de catre administrator, sau un alt document echivalent, impreuna cu copii dupa actele de identitate ale persoanelor nominalizate.Cerinta nr.5 : Declaratie privind evitarea conflictului de interese, neincadrarea in art 69.1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea si prezentarea Formularului nr.5.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Jr.Badea Danut - Directorec.Mihai Elena -Sef serv.Fin .Contabjr.Patrascu Nicoleta - Compartiment juridicNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere , se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Operatoriii economici nerezidenti(strainii) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstarea faptului ca si au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, tazelorsi contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine.In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptulde a prezentainitial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificarea stfel cum au fost solicitate in fisa de date a achizitiei.Declaratia va fi insotita de o enexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, sau precis, modul concret de indeplinire a cerintelor de calificare - Formular nr.16 si anexa.In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/ completa certificatele/documentele edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.; Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul in copie conform cu originalul, i se va solicita prezentarea lui in original sau copie legalizata, pana la data desemnarii castigatorului.Persoane juridice/ fizice straineDocumentele relevante emise de catre autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic din care sa reiasa: denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul , structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii.Aceste documente vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana. In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantulsau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintelor de calificare astfel cum au fost solicitate in fisa de date a achizitiei.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor de calificare - Formular nr.16 si anexa.In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta, completa certificatele/documentele edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractanta o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 : informatii privind situatia economico-financiara.Cifra de afaceri globala medie, in ultimii 3 ani, de cel putin 662.000 lei, fara TVA.Se vor atasa copii ale documentelor ce dovedesc indeplinirea acestei cerinte de calificare.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Cerintele solicitate ofertantului la pct.III.2.2. pot fi demonstrate si prin sustinerea acordata de o terta persoana. In acest caz, aceasta persoana va prezenta un angajament ferm incheiat in forma utentica-completat conform Formularului8 si nu trebuie sa se aflein situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf.art 69.1. art.180 si art 181 lit.a, c1 si d din OUG 34/2006( Completare Formulare 2, 3, si 5 ).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Informatii privind capacitatea tehnica.Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 331.000 lei , fara TVA.Prezentarea unuia sau mai multor documente/contracte/procese verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de carburanti pe baza de carduri.Cerintele solicitate ofertantului la pct III.2.3 pot fi demonstrate si prin sustinerea acordata de o terta persoana.In acest caz aceasta persoana va prezenta un angajament ferm hotarat incheiat in forma autentica -completat conform Formularului 8 si nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf.art.69.1, art 180 si art 181 lit a, c1 si d din OUG 34/2006(Completare Formulare 2, 3 si 5)., Cerinta nr.2: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in proprietatea sa sau prin contracte/conventii de inchiriere/parteneriat, cel putin o statie de alimentare in municipiul Targoviste, in care se poate achizitiona motorina pe baza de carduri.Cerintele solicitate ofertantului la punctul III.2.3 pot fi demonstrate si prin sustinerea acordata de o terta persoana.In acest caz aceasta persoana va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica -completat conform formularului 8 si nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire , conf. art 69.1., art 180 si art 181 lit.a, c1 si d din OUG 34/2006(Completare Formular 2, 3, si 5 )., Cerinta nr.3 : Informatii privind subcontractantii Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica,
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer