Achizitie publica - achizitie motorina Euro 5 cu sistem de carduri
Detaliu pentru invitatia numarul 342209
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342209/30.01.2013
Denumire contract: achizitie motorina Euro 5 cu sistem de carduri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului DoljCod fiscal: 17104359, Adresa: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Telefon: 0251416365, Fax: 0251417838
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Romania, cod postal: 200153, telefon: +40 251416365, fax: +40 251417838, persoana de contact: Daniela Irina Stamin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Craiova, str. N. Titulescu nr. 22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie motorina Euro 5 cu sistem de carduri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cantitate totala estimata = 84000 L, din care: -60000 L cantitatea estimata pana la data de 31.12.2013-24000 L cantitatea estimata suplimentar in perioada de prelungiriValoarea estimata in lei fara TVA: 360000 lei si 504.000 Moneda: RONValoarea de 360.000 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata a contractului pana la data de 31.12.2013, valoare in functie de care se vor elabora si evalua ofertele.Valoarea de 504.000 lei fara TVA reprezinta valoarea ce inglobeaza si valoarea pentru eventualele prelungiri ale contractului pe o perioada de maxim 4 luni.Optiuni: Achiz. isi rezerva dreptul de a prelungi contr. cf. art. 6 din HG 925/2006, maxim 4 luni
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 360, 000 - 504, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia aferenta val estimate pana la 31.12.2013 este de 6.500, 00 lei si se poate constitui prin: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc;
-virament bancar (OP sau fila cec, confirmate de catre banca emitenta);
-depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar.Per. de valabilitate a garantiei de participare este de 30 zile de la data limita pentru dep. of;Contul in care se va depune garantia de participare: RO76TREZ2915006XXX004413Garantia va fi retinuta de catre AC in oricare din urmatoarele situatii: -ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a of;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC, autoritatea contractanta, in baza art. 2781 din O.U.G. 34/2006 va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului 1% din aceasta valoare;Garantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre AC dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In toate cazurile de constituire a garantiei de participare, dovada trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.IMM-urile pot face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens.Echivalenta leu/euro se va face la cursul euro stabilit de BNR pentru data de 07.02.2013.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Florin Ionut StancuDumitru HerascuNicoleta CretuSurugiu MarinelaDaniela Irina StaminNicolae CicaCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificate privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si local (ofertantul nu trebuie sa aiba datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (se va prezenta situatia obligatiilor de plata; Se va prezenta original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat, pe fiecare pagina in parte, ?conform cu originalul?, semnat si stampilat) Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC)Informatiile cuprinse in certificatul constatator vor fi reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Urmare evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri globala carevizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani.Conversia leu-euro se face prin raportare la cursul mediu BNR aferentfiecarui an in partePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista cu punctele de lucru in toate orasele resedinta de judet (ofertantul trebuie sa faca dovada ca are cel putin o statie de combustibil in fiecare oras resedinta de judet), Lista privind livrarile de produse similare in ultimii 3 aniLista va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2013 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2013 15:53