Achizitie publica - Achizitie motorina Euro 5 Diesel
Detaliu pentru invitatia numarul 330715
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330715/29.06.2012
Denumire contract: Achizitie motorina Euro 5 Diesel
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TOPLITACod fiscal: R4245178, Adresa: Str. Nicolae Balcescu , Nr.55-57 , judetul Harghita, Toplita, Telefon: 0266341772, Fax: 0266341772
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Nicolae Balcescu, nr. 14, Toplita, Romania, cod postal: 535700, telefon: +40 0266341772, fax: +40 0266341772, persoana de contact: Birou Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Consiliului Local al Municipiului Toplita, str. Nicolae Balcescu, nr. 14, Toplita, jud. Harghita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie motorina Euro 5 Diesel
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Un contract de furnizare produse - motorina euro 5 diesel
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire-prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de participare: RO86TREZ3545006XXX000036 Deschis la Trezoreria Municipiului Toplita), cod fiscal R4245178.Garantia de participare se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de furnizare cu ofertantul declarat castigator.Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: I) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteiaII) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractuluiIII) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Nota: In cazul in care se depune o contestatie la CNSC, Autoritatea Contractanta va retine contestatarului din garantia de participare cuantumul sumei prevazute conform Art.278, alin.(1)Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare si la media cifrei de afaceri.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- Se va completa Formular nr. 3.Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-Se va completa Formular nr. 4-Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finatelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele ? in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care din care sa rezulte faptul ca operatorul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele - in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Note!-Operatorii economici nerezidenti (straini) ? au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documenteechivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.Documentele se vor prezenta insotite de traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romanaCerinta nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de atribuire-Se va completaFormular nr. 5Cerinta nr. 4 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-Se va completa Formular nr. 6-Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante: - Platon Stelu - Primar- Simon Valentin - Viceprimar- Vancu Almasan Vasile- Secretar- Neculai Sterica- Director executiv- Nita Costantin- Arhitect sef- Rabja Andrea - Consilier- Urzica Dumitru- Sef birou investitii- Kalapacs Zsolt - Referent de specialitate- Krasztel Ileana- Consilier primar- Marc Eugen - consilier primar- Pop Eugenia - consilier- Petrescu Milut- JuristCerinta nr. 5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordinului 314/12.10.2010: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta-Se va completa Formular nr. 7 Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati: Persoane fizice/juridice romane: -Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data deschiderii ofertelor. Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.-Persoane fizice/juridice straine: -Se vor prezenta documente edificatoare ? copii dupa original si traducerea certificata in limba romana, care sa dovedesca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul 2012, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 sau dupa caz, apartenenta din punct devedere profesional, nu mai vechi de 90 de zile.-Se vor prezenta documente relevante ? emise de catre autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic din care sa reiasa: denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii.Nota: Ofertantul clasat pe locul intai, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatia in vigoare si valabile la data deschiderii ofertelor, conform prevederilor organelor emitente.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea semnatura persoanei autorizate si stampila. A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, Autoritatea Contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc in urma procedurii de evaluare a ofertelor va prezenta la solicitarea Autoritatii Contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original / copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Op.ec. vor prezenta cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).Cifra de afaceri se va prezenta cu echivalenta cursului lei/valuta mediu anual comunicat de BNR/BCE pt.anii 2009-2011., Situatiile financiare pentru anii 2009-2011Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), vizate si inreg. de A.F.P. Pt pers. jur./fizice straine se solic. bilanturile contabile sau extrase de bilanturi, dc. publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul pt. exercitiile financiare ale anilor 2009, 2010, 2011 vizate si inreg. de organele competente, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa demonstreze ca au livrat produse in ultimii trei ani prin depunerea cel putin a unui contract similar. Se va prezenta Formularul nr. 9 - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Doc. trebuie sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari, si tr. sa contina inf. priv.obiectul contractului, duratei acestuia pentru produsele furnizate. Modul de indeplinire a obligatiilor contractuale se poate demonstra si pe baza informatiilor cuprinse in documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de furnizare din in ultimii 3 ani sau prin alte documente edificatoare cum ar fi: copii ale partilor relevante ale contractelor respectiv: partile, obiectul contractului, durata, valoare, semnaturi si recomandari din partea beneficiarului /clientului respectiv.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Integral publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 08:21