Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie motorina Euro Diesel 5 necesara pentru lucrari agricole


Detaliu pentru invitatia numarul 343012
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Statiunea de Cercetare - Dezvoltare pentru Pomicultura Constanta
Numar invitatie: 343012/22.02.2013
Denumire contract: Achizitie motorina Euro Diesel 5 necesara pentru lucrari agricole
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialStatiunea de Cercetare - Dezvoltare pentru Pomicultura ConstantaCod fiscal: R2981780, Adresa: jud. Constanta, loc. Valu lui Traian, str. Pepinierei, nr. 1, Valu lui Traian, Telefon: 0241231300, Fax: 0241231187
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: jud. Constanta, loc. Valu lui Traian, str. Pepinierei, nr. 1, Valu lui Traian, Romania, cod postal: 907300, telefon: +40 241231300, fax: +40 241231187, persoana de contact: Florica Dumitru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: jud. Constanta, loc. Valu lui Traian, str. Pepinierei, nr. 1, Valu lui Traian, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare-dezvoltare agricola)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie motorina Euro Diesel 5 necesara pentru lucrari agricole
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia consta in: 1. Achizitionarea unei cantita?i anuale de 50.000 litri motorina Euro Diesel 5;2.Expedierea si transportul produsului catrebeneficiar se va realiza gratuit, cu mijloace de transport auto apartinand furnizorului, respectiv cisterne auto echipate cu pompe de transvazare;3.Livrarea produsului se va face in mod esalonat, conform comenzi lansate de beneficiar.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 242, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da4800 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire: a).Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asiguraricare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va execu ta, dupa caz: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.b). OP confirmat de catre Banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.-cont: RO17BRDE140SV00383601400-deschis la BRD Constanta, agentia Traian;c). Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante.- echivalenta pentru garantia de participare depusa in Euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
DaOfertantul declarat castigator va pune la disp. AC o garantie de buna executie a contractuluiin cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire al garantiei de buna executie: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, depusa de executant la serviciul ?Achizitii? al achizitorului, printr-un mijloc care asigura inregistrarea in termen de 15 zile de la semnarea contractului de ambele parti contractante si devine anexa la contract. Scrisoare de garantie de buna executie se prezinta in original, conf. Form. nr.din Cap. Formulare al Doc.de atribuire.b) retineri succesive din plata cuvenita conform facturilor partiale pe perioada de derulare a contractului. In acest caz executantul are obligatia in termen de 15 zile de la semnarea contractului, de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului, conform celor mentionate in HG 1045/2011 privind modificarea art. 90 alin(3) din HG nr. 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. . Executantul are obligatia de a depune in contul astfel deschis o suma initiala in cota de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativeteritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara depunerii ofertei. Documentul va fi prezentat in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;2. Certificat de Atestare Fiscala (datorii la bugetul consolidat general) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat ? Formulare tip eliberate de catre autoritatile competente din tara in careofertantul este rezident, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (prezentare formulare de tip original sau copie lizibila certificata conform cu originalul;3.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevedrile art.180 din OUG nr. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare) ? prezentare formular nr. 3 in original;4.Declaratie privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG nr. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare) ? prezentare formular nr. 4 in original;5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura? prezentare formular nr. 5 in original;6 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP- prezentare formular nr. 6 in original;7.Declaratia privind neincadrarea in prevederile prevazute la art. 69ยน (evitarea conflictului de interese din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare ? declaratia privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante si anume: Paltineanu Cristian-director, Girnet Mihaela-contabil sef, Caplan Ion-inginer sef, Indreias Alexandra- secretar stiintific si ing. Dumitru Florica ?ing.resp. achizitii publice? prezentare formular nr. 7 in original.In situatia in care, din documentele solicitate reiese faptul ca ofertantul nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, atunci se va considera ca aceasta cerinta nu este indeplinita.Ofertantii care au datorii reesalonate nu indeplinesc aceasta cerinta de calificare.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi prezentate in limba romana. Pentru documentele care sunt emise in alta limba decat limba romana, acestea vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic. Se vor aplica prevederile Ordinul Ministerului Transporturilor si infrastructurii nr. 261/06.04.2011 privind verificarea informatiilor privind insolventa/falimentul operatorilor economici ofertanti din statele membre ale Uniunii Europene prin accesarea adresei de web https: //e-justice.europa.eu, sectiunea registrele de insolventa in statele membre.In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 8 sau 9, sau ambele din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator. - Pentru persoanele juridice/fizice romane: Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Reg. Comertului din judetul sau mun. Bucuresti unde isi are sediul - Informatiile cuprinse in Certificatul constatator emis de ONRC sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC (prezentare document in original sau copie lizibila certificata conform cu originalul);
- Pentru persoanele juridice/fizice straine: Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare si apartenenta din punct de vedere profesional ? prezentare document in original sau copie lizibila certificata conform cu originalul. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii care sa demonstreze capacitatea ecoomica si financiara a operatorului economic in conformitate cu art. 185 alin(2) coroborat cu art. 188 alin (1) din OUG nr. 34/2006.-informatii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferentcontractului, intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea produselor.continand valori, (cei trei ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor);, Declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare (statii sau depozite de carburant, utilaje, instalatii, echipamente, cisterne auto, etc.- in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, fie a unui ?angajament?, fie a unui contract de inchiriere cu clauza suspensiva);, Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii - Ofertantul va prezenta certificatul emis de organismul de certificare prin care demonstreaza ca are implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul international de calitate EN ISO 9001/2008Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2013 08:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer