Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE MOTORINA (IN REGIM DE SCUTIRE DE LA PLATA ACCIZELOR) LA CENTRUL SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA TILEAGD


Detaliu pentru invitatia numarul 355885
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CENTRUL SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA TILEAGD
Numar invitatie: 355885/19.11.2013
Denumire contract: ACHIZITIE MOTORINA (IN REGIM DE SCUTIRE DE LA PLATA ACCIZELOR)LA CENTRUL SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA TILEAGD
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA TILEAGDCod fiscal: 4230533, Adresa: LOCALITATEA TILEAGD STRADA UNIRII NR.38, Tileagd, Telefon: 0259/345061, Fax: 0259/345061
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOCALITATEA TILEAGD STRADA UNIRII NR.38, Tileagd, Romania, cod postal: 417585, telefon: +40 259345061, fax: +40 259345061, persoana de contact: SILVIA FICUT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOCALITATEA TILEAGD STRADA UNIRII NR.38, Tileagd, Romania, cod postal: 417585, telefon: +40 259345061, fax: +40 259345061, persoana de contact: SILVIA FICUT.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE MOTORINA (IN REGIM DE SCUTIRE DE LA PLATA ACCIZELOR)LA CENTRUL SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA TILEAGD
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie motorinacu un continut de sulf de maxim 0, 001% in greutate, care contine biodiesel, combustibil in regim de scutire de la plata accizei, in cantitate de 160.000 litri si care va fi utilizata pentru incalzirea Centrului Scolar pentru Educatie Incluziva Tileagd.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 568, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garantiei de participare este de: 10.000leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare va fi constituita prin una din modalitatile de mai jos: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;
- prin virament bancar, va fi depusa in contul nr. RO57TREZ0815006XXX001382, cod fiscal 4230533, deschis la Trezoreria Alesd;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda se va face tinand cont de cursul valutar cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor (curs valutar stabilit de B.N.R.).Scrisoarea de garantie bancara pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica va fi prezentata pe modelul Anexei nr.10.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare la ofertare va fi respinsa.Garantia de participare se pierde (conf.art.87 alin.1 lit.a, b, c din HG nr.925/2006) in cazurile in care ofertantul: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, - ofertasa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, - in cazul prevazut la art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii care se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor vor face dovada in acest sens, vor beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, art.16.(Anexa nr. 14).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conform Anexei nr. 3.Documentul solicitat va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, conform Anexei nr. 12.Documentul solicitat va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul; Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181 lit.a), c1) si d).3. Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local din luna precedenta depunerii ofertei- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Certificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat. Ofertantul/candidatul trebuie sa prezinte certificatul fiscal din care sa reiasa ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor;
-Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata din care sa reiasa ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor;In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.Se va avea in vedere prevederile Ordinului nr. 2618/2011 pentru modificarea si completarea O.M.F.P. nr. 752/2006 privind procedura de eliberare a certificatelor de atestare fiscala pentru persoane juridice si fizice.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Anexei nr. 4.5. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, conform Anexei nr. 13.Documentul solicitat va fi prezentat de ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator (daca e cazul) ; Cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director?Ficut Silvia, contabil-Sime Dorina, administrator-Todinca Florin; comisia de licitatie: Ficut Silvia-presedinte, Sime Dorina-membru, Todinca Florin-membru, Tocut Dorina-membru, Urs Otilia-membru; Consiliul de administratie: Ficut Silvia, Urs Otilia-Rodica, Constantinescu Maria, Tocut Dorina, Grim Andras, Pascalau Viorica, Sferle Ioan-Danut, Szoboszlai Istvan, Erdeli Jsolt.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Anexei nr. 5.Obs. Incadrarea oricarui ofertant, asociat, subcontractant sau tert sustinator in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 duce la excluderea ofertei respective din procedura.Documentele solicitate vor fi prezentate in una din variantele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, informatiile cuprinse in document sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora in original, copie legalizata sau sub forma de copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare, informatiile din acestea trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor, iar in cazul documentelor care privesc atestarea (autorizatii, etc) , acestea trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele straine se va solicita Certificatul de rezidenta Fiscala sau o declaratie valabile pentru anul in curs.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani (fara a se lua in considerare anul in curs) trebuie sa fie de minim 1.000.000 lei.Se va prezenta o Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani (fara a se lua in considerare anul in curs). Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani de cel putin 1.000.000 lei.Pentru calculul echivalentei mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R. pentru fiecare an in parte, fara a limita la echivalenta lei/euro.Informatii generale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: -Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari in ultimii 3 ani calculati de la termenul limita de depunere a ofertelor.-Ofertantul va demonstra ca in ultimii 3 ani (prin raportare la data limita de depunere a ofertelor) a livrat produse care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant. Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea a maximum 2 (doua) contracte de furnizare similare obiectului procedurii, a caror valoare cumulata fara TVA va fi de cel putin egala cu550.000lei.-Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse.Se va indica cursul mediu anual lei/valuta avut in vedere pentru calculul echivalentei, comunicat de B.N.R. pentru fiecare an in parte fara a limita echivalenta lei/euro., Utilaje-Instalatii/echipamente: Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de achizitie., Personal: Se vor prezenta informatii privitoare la personalul care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Ofertantul va prezenta certificat: SR EN ISO 9001sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.11.2013 17:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer