Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie motorina la CCDCES Perieni 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 326314
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CENTRUL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU COMBATEREA EROZIUNII SOLULUI PERIENI
Numar invitatie: 326314/11.05.2012
Denumire contract: Achizitie motorina la CCDCES Perieni 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU COMBATEREA EROZIUNII SOLULUI PERIENICod fiscal: RO 18706530, Adresa: Oficiul Postal 1 Barlad, Casuta postala 1, Barlad, Telefon: 0235413771, Fax: 0235412837
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Oficiul Postal 1 Barlad, Casuta postala 1, Barlad, Romania, cod postal: 731240, telefon: +40 373550155, fax: +40 373550155, persoana de contact: Dr. ing. Cosmin Hurjui
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Centrul de Cercetare Dezvoltare pentru Combaterea Eroziunii Solului Perieni, Soseaua Barlad-Bacau, km. 7, Com. Perieni, Jud. Vaslui
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare Combaterea Eroziunii Solului)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie motorina la CCDCES Perieni 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Motorina STANDARD pentru 1200 ha culturi de camp si 88 ha vita de vie (85.000 litri), conform documentatiei tehnice.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 416, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va constitui o garantie de participare conform Art. 43, Alin. 1 din OUG 34/2006 in cuantum de 2% (8330 Lei) din valoarea estimata a contractului.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare va fi prezentata conform art. 86 din HG 925/2006.Daca exista formular de scrisoare de garantie bancara, la nivelul acestuia s-a prevazut si situatia retinerii in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.Se prevede si modalitatea de depunere a garantiei de participare la casieria unitatii (CCDCES Perieni).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Se vor prezenta documente doveditoare privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.b) Se vor prezenta documente doveditoare privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006.c) Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.d) Se va prezenta o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.e) Se solicita documente din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Mentionam ca documentele doveditoare privind plata impozitelor si taxelor sunt certificatele fiscale eliberate de institutiile abilitate.Toate documentele de mai sus vor fi prezentate in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele cu functie de decizie din cadrul CCDCES Perieni, care aproba/semneaza documente emise in legatura cu/sau pentru procedura de atribuire, organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dr. ing. Dumitru Nistor-Director, Dr. ing. Lucian Stancescu-Inginer sef, Ec. Daniela Damian ?Contabil sef . Comisia de evaluare a ofertelor: Dr. ing. Popa Nelu, Dr. ing. Hurjui Cosmin, Ing. Popovici Victor, Ing. Chiritoiu Ionel Se solicita Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani specificandu-se sicuantumul acesteia.Cifra medie de afaceri, calculata pentru ultimii 3 ani, in lei, trebuie sa fie de cel putin 2 ori mai mare decat valoarea estimata a contractului, Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari (cel putin una) din produsele solicitate efectuate in ultimii 3 ani care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.06.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer