Achizitie publica - ACHIZITIE MOTORINA LA CENTRUL SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA TILEAGD
Detaliu pentru invitatia numarul 332704
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332704/30.07.2012
Denumire contract: ACHIZITIE MOTORINA LA CENTRUL SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA TILEAGD
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA TILEAGDCod fiscal: 4230533, Adresa: LOCALITATEA TILEAGD STRADA UNIRII NR.38, Tileagd, Telefon: 0259/345061, Fax: 0259/345061
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOCALITATEA TILEAGD STRADA UNIRII NR.38, Romania, cod postal: 417585, telefon: +40 0259345061, fax: +40 0259345061, persoana de contact: SILVIA FICUT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CENTRUL SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA TILEAGD, LOCALITATEA TILEAGD STRADA UNIRII NR.38, JUDETUL BIHOR, cod postal: 417585, telefon: +40 0259345061, fax: +40 0259345061.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE MOTORINA LA CENTRUL SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA TILEAGD
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract de achizitie publica cuprinde: Achizitie motorinacu un continut de sulf de maxim 0, 001% in greutate, care contine biodiesel, in cantitate de 85.000 litri, care va fi utilizata pentru incalzirea centrului Scolar pentru Educatie Incluziva Tileagd
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garantiei de participare este de: 4.300 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 60 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita prin una din modalitatile de mai jos: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;
- prin virament bancar, va fi depusa in contul nr. RO57TREZ0815006XXX001382, cod fiscal 4230533, deschis la Trezoreria Alesd;
-prin depunere la caseria autoritatii contractante a garantiei de participare.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se pierde in cazurile in care ofertantul: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, - ofertasa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, - in cazul prevazut la art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- Garantia se elibereaza pentru ofertantii declarati necastigatori dupa semnarea contractului de achizitie publica, cu ofertantul/ofertantii ale carei/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Pentru ofertantul castigator dupa semnarea contractului de achizitie publica.Ofertantii care se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor vor face dovada in acest sens, vor beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, art.16.(Anexa nr. 14)Neprezentarea in documentele de inscriere la procedura a garantiei de participare in cuantumul, forma si termenul de valabilitate solicitate, atrage respingerea ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conform Anexei nr. 3.Documentul solicitat va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, conform Anexei nr. 12.Documentul solicitat va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul;3. Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local din luna precedenta depunerii ofertei- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Certificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata scadente in luna precedenta depunerii ofertei la bugetul general consolidat. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii din luna precedenta depunerii ofertei;
-Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata scadente in luna precedenta depunerii ofertei, la bugetul local. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu din luna precedenta depunerii ofertei.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Anexei nr. 4.5. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, conform Anexei nr. 13.Documentul solicitat va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul; Cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director?Ficut Silvia, director adjunct-Romanschi Lucia, contabil-Sime Dorina, administrator-Todinca Florin; comisia de licitatie: Ficut Silvia-presedinte, Sime Dorina-membru, Chis Otilia-membru; Consiliul de administratie (persoanele care aproba bugetul aferent aut.contr.): Ficut Silvia, Romanschi Lucia, Urs Otilia, Tocut Dorina, Sime Dorina, Lasc Malina, Pascalau Viorica, Szoboszlai Istvan, Erdeli Jsolt.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Anexei nr. 5. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul supus ofertarii, in original, copie legalizata sau sub forma de copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta o Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani (fara a se lua in considerare anul in curs). Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani de cel putin 900.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: -Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, (prin raportare la data limita de depunere a ofertelor).-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (prin raportare la data limita de depunere a ofertelor) a livrat produse care fac obiectul contractului de achizitie publica prin prezentarea a unui contract sau mai multe contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 450.000lei fara TVA.-Ofertantul trebuie sa prezinte document constatator (recomandare/recomandari) din partea beneficiarului/beneficiarilor contractului/contractelor prezentate, care sa confirme livrarea produselor care fac obiectul procedurii., Utilaje: Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de achizitie., Personal: Se vor prezenta informatii privitoare la personalul care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se obtine de pe siteul e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2012 16:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 15:56