Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE MOTORINA PENTRU INCALZIRE 2012?


Detaliu pentru invitatia numarul 320954
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: TRIBUNALUL MARAMURES
Numar invitatie: 320954/01.03.2012
Denumire contract: ACHIZITIE MOTORINA PENTRU INCALZIRE 2012?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL MARAMURESCod fiscal: 3695026, Adresa: B-DUL REPUBLICII NR.2A, Baia Mare, Telefon: 0262218235, Fax: 0262218209
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL REPUBLICII NR.2A, Baia Mare, Romania, cod postal: 430264, telefon: +40 262218235, fax: +40 262218209, persoana de contact: LIANA MONICA INDRE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE MOTORINA PENTRU INCALZIRE 2012?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului este achizitie de motorina pentru incalzire in cantitate totala de24200 litri, respectiv 20000 litri pentru judecatoria Viseu de Sus si 4200 litri pentru Judecatoria Dragomiresti, ambele din judetul Maramures.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 123, 323 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1500 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60zile calendaristice de la data limita pentru depunerea ofertelor.In cazul ofertantilor din IMM(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Modul de constituire a garantiei de participare (conform art.86 din HG 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara in favoarea autoritatiicontractante - conform Formularul B4 din sectiunea ?Formulare?sau de o societate de asiguraricare se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta indocumentatia de atribuire sauprin virament de plata in contulRO93TREZ4365005XXX000114- TREZORERIA BAIA MARE.prin depunerea la caseria unitatii a unui ordin de plata sau a unei file cec cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau a sumei in numerar.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu odata cu depunerea ofertei.Potrivit prevederilor art. 2781, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006 ofertantului care a depus contestatie la C.N.S.C. impotriva procedurii de atribuire contestatie ce a fost respinsa de acesta, i se va retine din cuantumul garantiei de participare depuse prin oricare dintre modalitatile prevazute la art. 86 din HG 925/2006 suma 1% din valoarea estimata a contractului.Nerespectarea obligatiei de a prezenta garantia de participare in forma solicitata mai sus (in cazul in care aceasta se constituie printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari) atrage dupa sine respingerea ofertei conform prevederilor art. 33 alin. (3), lit. b din HG nr. 925/2006si returnarea acesteia nedeschise.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul B1 din sectiunea III FormulareDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006-Completare Formular B din sectiunea III FormulareCertificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa datoriile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale ) din care sa reiasa datoriile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare la cerere de ofertecu oferta independenta-Certificat de participare la cerere de oferte cu oferta independenta, conform formularului C3 din sectiunea III, completat, semnat si parafat de reprezentantul autorizat sa angajeze firma ofertanta in contract.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Formularului A din sectiunea III - ?Formulare?.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului D din sectiunea III - ?Formulare?.G 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare Certificat constatator (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului./ altele echivalente (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?), document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (completata, semnata si parafata de autoritatile competente)Pentru persoane juridice/fizice straine ? Documete edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare -(original, copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Pentru persoane fizice romane ? Autorizatia de functionare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista de experienta similara, Declaratie privind ehipamentele tehnice, utilaje, instalatii Standarde de asigurarea calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: a) Accesand SEAP (www.e-licitatie.ro), publicata sub forma unui fisier electronic, in cadrul sectiunii documente;
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 09:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer