Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE NEUTRALIZATOR TERMIC DESEURI MEDICALE


Detaliu pentru invitatia numarul 349630
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA A JUDETULUI IASI
Numar invitatie: 349630/01.07.2013
Denumire contract: ACHIZITIE NEUTRALIZATOR TERMIC DESEURI MEDICALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE SANATATE PUBLICA A JUDETULUI IASICod fiscal: 4981352, Adresa: IASI-V.CONTA 2-4, Iasi, Telefon: +40 0232210906, Fax: +40 0232241963
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IASI-V.CONTA 2-4, Iasi, Romania, cod postal: 6600, telefon: +40 0232210906, fax: +40 0232241963, persoana de contact: FLORIN EC.KOLL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia de Sanatate Publica Iasi, strada Vasile Conta nr. 2-4, Compartiment Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE NEUTRALIZATOR TERMIC DESEURI MEDICALE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie neutralizator termic de deseuri medicale
II.1.6) CPV: 42940000-7 - Utilaje pentru tratarea termica a materialelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 554, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 11000 ron, valabila 90 de zile de la data termenului limita de depunere a ofertelor. Se va constitui - prin virament bancar in contul de garantii al Directiei de Sanatate Publica a Judetului Iasi, respectiv RO98TREZ4065005XXX000429 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi.; - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%.Data de referinta pentru echivalenta leu/valuta este cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Suma retinuta conform art. 278^1 din OUG 34/2006 - 4334, 39 ron
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare.Seconstituie de regula printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art.90 alin(1) din HG 925/2006 modificata, daca partile convin garantia de buna executie se poate constitui prin retineri succesive din facturi partiale conform art.90 alin(3) din HG 925/2006 modificata, caz in care se tine cont de prevederile HG1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu modelul (Formularul F.1) prezentat in sectiunea ?Formulare si modele? din cadrul documentatiei de atribuire.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 completata in conformitate cu modelul (Formularul F.2) prezentat in sectiunea ?Formulare si modele? din cadrul documentatiei de atribuire. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei3. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.G.34/2006 - prezentarea Formularului F.3 Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Director Executiv- Conf. Dr. Lucian L. Indrei, Director Executiv Adjunct Economic Ec. Ana Pintilie, CompartimentAchizitii Publice -Ing. Gojgaru Mihaela, Serviciul Administrativ Mentenanta Tehnic-Ing. Gabi Calistru, Compartiment Evaluare Factori de Risc de Mediu de Viata si Munca -Dr. Cristea Anca.4. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta- prezentarea Formularului F.45. Certificate constatatoare prezentate in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, astfel: - certificat/certificate de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor pentru asigurarile sociale) pentru persoane juridice, eliberate de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate care au calitatea de creditor bugetar din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile;
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de primarie (Consiliul Local)din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Documentele vor fi prezentate in original sau in copie legalizata sau in copie conform cu originalul si trebuie sa reflecte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine / Oficiul National al Registrului Comertului, prezentat in original sau in copie legalizatasau copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul prezentei proceduri;
- asociatii societatii.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind personalul calificat de specialitatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2013 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer