Achizitie publica - achizitie nisip 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 320306
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320306/17.02.2012
Denumire contract: achizitie nisip 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul BlajCod fiscal: RO 4563007, Adresa: PIATA 1848, NR. 16, , Blaj, Telefon: 0752242306, Fax: 0258710014
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA 1848, NR. 16, , Blaj, Romania, cod postal: 515400, telefon: +40 752242306, fax: +40 258710014, persoana de contact: isaila dan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala Mica de Sedinta a Primariei municipiului Blaj, Piata 1848, nr. 16, jud. Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie nisip 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie nisip sortat si nisip natural
II.1.6) CPV: 14211000-3 - Nisip (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garatia de participare in valoare de 4800 leiperioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zileIn cazul unei contestatii a ofertantilor respinse de CNSC, autoritatea contractanta, va retine 1% din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.278 indice 1 lit. ?a? dinOUG 34/2006- actualizata. Asfel suma totala ce se va retine este de 2400 lei.Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform formular nr.13 B- prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de participare: RO98TREZ0035006XXX000436, deschis la Trezoreria mun. Blaj)- depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante.- sau prin orice alt instrument bancar de plata;
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau de o societate de asigurari. Aceasta se va depune in original.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA, sau de 5% din pretul contractului fara TVA in cazul IMM-urilor.Garantia de buna executie se va constitui: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006.- prinretineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, laUnitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind eligibilitatea- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181- certificate de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat sau local, - certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- declaratie privind calitatea de participant la procedura- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1. Cotet Constantin2. Basaraba Liviu Corneliu3. Ratiu Elena4. Isaila Dan5. Costea Ana Maria6. Saratean Mihai7. Pinca Georgeta - certificat constatator emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelorde Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in copie. Ofertantului economic clasat pe primul loc, i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea certificatului constatator emis de ONRC in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) Cursul mediu de referinta la care se face echivalenta euro/leu: 2008 ? 3, 682 lei 2009- 4, 237 lei 2010- 4, 209 lei Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de minimum 420.000 lei.Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de o alta persoana, conform OUG34/2006;operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine, conf. art.186 din OUG 34/2006.- se va permite operatorilor economici care pot demonstra cifra de afaceri si pentru anul 2012 sa demonstreze indeplinirea cerintei si pentru anul 2011, sa demonstreze indeplinirea cerintei pentru anii 2009, 2010 si 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
- informatii privind subcontractantii- informatii privind asocierea, daca este cazul - standard de asigurare a calitatii ISO 9001/2000
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP sau gratuit de la sediul Autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2012 11:59