Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie nisip de concasare


Detaliu pentru invitatia numarul 343229
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DRUMURI SI PODURI SA SIBIU
Numar invitatie: 343229/28.02.2013
Denumire contract: Achizitie nisip de concasare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDRUMURI SI PODURI SA SIBIUCod fiscal: RO 11766640, Adresa: STR. SOSEAUA ALBA IULIA, NR.68, Sibiu, Telefon: +40 269210095, Fax: +40 269235885
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SOSEAUA ALBA IULIA, NR.68, Sibiu, Romania, cod postal: 550052, telefon: +40 269210095, fax: +40 269235885, persoana de contact: MIRA DORINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. SOSEAUA ALBA IULIA, NR.68, Sibiu, Romania, cod postal: 550052, jud.Sibiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie nisip de concasare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia a 4100 tone nisip de concasare, transportat la depozit Achizitor
II.1.6) CPV: 14211000-3 - Nisip (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 940 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare ? 4500 lei - Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, 60 de zile de la data limita a depunerii ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - Ordin de plata in contul autoritatii contractante nr: RO47 RNCB 0227 0360 6338 0001, deschis BCR Sibiu, cod fiscal RO11766640-copia xerox al OP se ataseaza plicului exterior. - sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire - reducere 50 % pentru IMM-uri definite conform legii nr. 346/2004, actualizata. Obs. In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50 % din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM (Formular nr. 10) oferta acestuia va fi respinsa la deschidere. In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare la deschiderea ofertelor duce la descalificarea automata a operatorului economic. Nota: 1.In conformitate cu art.2781, alin. (1), lit.c) din OUG 34 din 2006, autoritatea contractanta retine contestatorului suma de 3009 lei din garantia de participare.2.Data de referinta pentru echivalenta leu/valuta in vederea constituirii garantiei de participare in alta moneda este 08.03.2013.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea contractului de furnizare, fara TVA, constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile totale/partiale, contractantul avand obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Municipiului Sibiu. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Municipiului Sibiu pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Municipiului Sibiu, cat si de unitatea Trezoreriei la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, dar nu inainte de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original si care devine anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, prezentare (formular nr. 1), in originalIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului1) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 ( formular nr. 2), in originalIn situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului2) Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat, semnat si stampilat ? (formularul nr. 19), in original.3) Declaratie privind calitatea de participant la procedura cu oferta independenta (formular nr.18), in original4) Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscalaeliberat de autoritatea fiscala competenta, in original sau xerocopie lizibila certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila.5) Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele localeeliberat de autoritatea fiscala competenta, in original sau xerocopie lizibila certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor respecta prevederile ordinului ANRMAP nr.509/28.09.2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.6) Documente doveditoare apartenentei ofertantului la categoria IMM ? daca este cazulPotrivit dispozitiilor art. 11 alin 4 din HG nr. 925/2006 in varianta modificata de HG nr. 834/2009 pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la subpct. 3 si 4 de mai sus (certificatele fiscale), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal prin care sa confirme indeplinirea cerintelor de calificare enumerate la subpunctele de mai sus.Ofertantul are obligatia de a prezenta aceste certificate atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in intervalul prevazut in respectiva solicitare.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizataSe completeaza Formular nr. 3 - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG 34/2006, in original.Tabelul nominal ( conf. art. 692 din OUG 34/2006) cu numele persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul S.C. ?Drumuri si Poduri? S.A. Sibiu se regaseste in Anexa la Formularul nr. 3 Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta(original sau copie legalizata) din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al ofertantului a codului CAEN corespunzator comercializarii produselor ofertate .-Certificat de inregistrare fiscala si/sau Autorizatie de functionare in copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea sau documentele nu sunt in termenul de valabilitate, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta depusa va fi considerata inaceptabila conform art.36 din HGR 925 din 2006.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: -Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati, de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident, sa exercite activitati profesionale conform caietului de sarcini.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizataIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea sau documentele nu sunt in termenul de valabilitate, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta depusa va fi considerata inaceptabila conform art.36 din HGR 925 din 2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte obligatorii: -Ultimul bilant financiar contabil vizat si inregistrat la organele competente ? xerocopie lizibila certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. - Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani-media anuala, in domeniul obiectului contractului, trebuie sa fie cel putin egala 300940 lei, fara TVA. Se va completa Formular nr. 4 - Informatii generale, in original. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea sau documentele nu sunt in termenul de valabilitate, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta depusa va fi considerata inaceptabilaconform art.36 din HGR 925 din 2006. Informatii privind sustinerea de catre o alta persoana a capacitatii economice si financiare - Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. - Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine, autentificat. - Angajamentul ferm autentificat de sustinere financiara reprezinta un act juridic unilateral prin care persoana care sustine operatorul economic confirma faptul ca va pune la dispozitia acestuia resursele financiare invocate. Se solicita Formular nr. 5 in original.Nota: echivalenta pentru cursul mediu de referinta aferentfiecarui an in parte pentru care se solicita cifra de afaceri, se va face lacursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani (model Formular nr. 7 si Formular nr. 7.1 ? Experienta similara). "Lista principalelor livrari din ultimii trei ani" insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa reiasa valoarea, perioada de livrare, beneficiari, care sa confirme furnizarea de produse prin unul sau mai multe contracte din ultimii tri ani, a caror valoare cumulata sa fie de minim 300940 lei, fara TVA. - Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. - Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm autentificat al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele tehnice si profesionale invocate. Se solicita Formular nr. 8 - Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle intr-o situatie care determina excluderea din procedura de atribuire.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2013 07:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer