Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie nutret combinat granulat pentru ovine


Detaliu pentru invitatia numarul 339964
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU CRESTEREA OVINELOR SI CAPRINELOR PALAS-CONSTANTA
Numar invitatie: 339964/23.11.2012
Denumire contract: Achizitie nutret combinat granulat pentru ovine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU CRESTEREA OVINELOR SI CAPRINELOR PALAS-CONSTANTACod fiscal: RO2410171, Adresa: Bdul. I.C.BRATIANU nr.248, Constanta, Telefon: +40 241/639506, Fax: +40 241/626636
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul. I.C.BRATIANU nr.248, Constanta, Romania, cod postal: 8700, telefon: +40 241/639506, fax: +40 241/626636, persoana de contact: ZOE-CAMELIA ZAMFIR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul. I.C.BRATIANU nr.248, Constanta, Romania, cod postal: 8700, telefon: +40 241/639506, fax: +40 241/626636
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare-dezvoltare agricola)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie nutret combinat granulat pentru ovine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de 200000 kilograme nutret combinat granulat pentru ovine
II.1.6) CPV: 15710000-8 - Furaje preparate pentru animale de ferma sau pentru alte animale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 290, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5800 RON - 2% din valoarea estimata, fara TVAPerioada de valabilitate - minimum 10 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitati de constituire acceptate: garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din HG. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: prin virament bancar in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Constanta: RO29TREZ2315009XXX16977, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin depunerea acesteia la casieria autoritatii contractante.Nota: Echivalenta unei garantii de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere aofertelor cu 5 zile calendaristice.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor si se va prezenta in original. Aceasta dovada nu se introduce in plic.In cazul in care, Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia operatorului economic, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, suma de 2900 lei, reprezentand 1% din valoarea estimata a contractului , conform art.278¹ din OUG. nr.34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 ? completare formular ? sectiunea Formulare ? anexa 2aDeclaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 ? completare formular ? sectiunea Formulare ? anexa 2bDeclaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular ? sectiunea Formulare ? anexa 2cDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ - completare formular ? sectiunea Formulare ? anexa 2d.Persoanele cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea, finalizarea procedurii sunt: Vicovan Gabriel ? director stiintificAngelescu Maria ? contabilRotaru Dan ? tehnicianNeculai Ana ? juristCutova Nicolae ? cercetatorCertificat de participare la licitatii cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P.nr.314/ 2010 ? completare formular ? sectiunea Formulare ? anexa 2e Persoane juridice/fizice romane : - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Nota: In cazul in care, operatorul economic prezintaCertificatul constatator in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si se va clasa pe locul I, autoritatea contractanta ii va solicita sa ii transmita Certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele juridice/ fizice straine : Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si alte certificate constatatoare, in copie a originalelor precum si traducere legalizata. Din aceste documente trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani - Recomandare din partea altui beneficiar/client.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2012 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer