Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie oua


Detaliu pentru invitatia numarul 338860
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6
Numar invitatie: 338860/06.11.2012
Denumire contract: Achizitie oua
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6Cod fiscal: 17300924, Adresa: STR. CERNISOARA , NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 7457004, Fax: 7457004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CERNISOARA , NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 217457004, fax: +40 217457004, persoana de contact: GEORGIANA PREDA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR Cernisoara nr 38-40 Sector 6 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie oua
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie oua pentru centrele de plasament, centrele sociale multifunctionale si caminele din subordinea DGASPC Sector 6
II.1.6) CPV: 03142500-3 - Oua (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 83, 680 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cf cu art. 86 din H.G. 925/2006 si poate fi retinuta de catre autoritatea contractanta cf art 87 din H.G. 925/2006. In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in cf cu art. 2781, lit a din OUG 34/2006. Constituirea garantiei de participare se va face in contul trezoreriei sector 6 RO34TREZ7065006XXX004174, cui 17300924. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare este de 1.673, 60 Ron. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare Bancara se va completa formularul anexat. Garantia de participare se va restitui in cf cu art 88 din HG 925/2006. In cazul unei oferte comune castigatoare, grupul de operatori economici va prezenta acordul de asociere fara insa a legaliza aceasta asociere. Inainte de incheierea contractului, grupul de operatori economici va prezenta dovada legalizarii asocierii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: DECLAR PE PROPRIA RASPUNDERE PRIV ELIGIBILITATEA. DECLAR PRIV CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA. CERTIF FISCAL PRIV IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE IN CAZUL PERS JURIDICE - SIT OBLIGATIILOR SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE, IN ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA SAU COPIE LIZIBILA CONFORMA CU ORIGINALUL. CERTIF DE ATESTARE FISCALA - SIT OBLIGATIILOR SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE, IN ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA SAU COPIE LIZIBILA CONFORMA CU ORIGINALUL.DECLAR PE PROPRIA RASP PRIV NEINCADRAREA IN SIT PREVAZUTE LA ART 180 SI 181 IN CF CU PREVED OUG 34/2006 - VA FI COMPLETATA SI DE CATRE SUSTINATORI. CERTIF DE PARTICIPARE CU OFERTA INDEPENDENTA CF ORD 314/2010. DECLAR PE PROPRIE RASPUNDERE PRIV NEINCADRAREA IN ART 691 ESTE SOLICITATA PT TOTI OFERTANTII, CANDIDATII, OFERTANTII ASOCIATI, SUBCONTRACTANTII, TERTII SUSTINATORI. PERSOANELE CU FUNCTIE DE DECIZIE DIN CADRUL AUTORITATII CONTRACTANTE, IN CEEA CE PRIVESTE ORGANIZAREA, DERULAREA SI FINALIZAREA PROCEDURII DE ATRIBUIRE SUNT URMATOARELE: MARIUS LACATUS - DIRECTOR GENERAL; GABRIELA SCHMUTZER ? DIRECTOR GENERAL ADJUNCT; GEORGIANA PREDA ? SEF SERVICIU ACHIZITII SI MONITORIZARE CONTRACTE; DIRECTORUL GENERAL ESTE SINGURUL CARE APROBA SI SEMNEAZA BUGETUL PENTRU ACHIZITIA ORGANIZATA DE AUTORITATEA CONTRACTANTA. Certificatul constatator care sa certifice faptul ca in dosarul societatii nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari ale comerciantului pentru fapte penale, ca nu este pusa sub stare de interdictie, ca nu este instituita curatela, ca nu este declarata in stare de insolventa sau faliment, ca nu exista condamnari penale ale persoanei juridice. Termenul solicitat pentru emiterea certificatului constatator se va raporta la data depunerii ofertei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale ? completare formular F3 in original.Convertirea in LEI si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei, Bilantul contabil la 30.06.2012 vizat si inregistrat de organele competente. Avand in vedere ca bilantul contabil depus la jumatatea anului financiar nu este obligatoriu pentru toti operatorii economici, este permisa si depunerea bilantului la 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: OPERATORUL ECONOMIC ARE OBLIGATIA SA COMPLETEZE UN FORMULAR CU PERSONAL ANGAJAT DE CARE DISPUNE IAR IN CAZUL PRODUCATORULUI UN FORMULAR CU PERSONAL TEHNIC DE SPECIALITATE DE CARE DISPUNE SI CV-URILE AFERENTE ACESTORA. ESTE PERMISA PREZENTAREA DE CONTRACTE DE COLABORARE CU PERSOANELE DE SPECIALITATE CARE NU SUNT ANGAJATI PERMANENTI AI OFERTANTULUI SI PREZENTAREA DE ANGAJAMENTE/ACORDURI DE PARTICIPARE., DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE DIN ULTIMII TREI ANI, CARE SA DOVEDEASCA EXPERIENTA SIMILARA SI SERIOZITATEA OFERTANTULUI IN DESFASURAREA CONTRACTULUI, CERTIFICAT DE SANATATE PUBLICA VETERINARA PENTRU PRODUSE DE ORIGINE ANIMALA, ELIBERAT DE A.N.S.V.S.A. CU PRIVIRE LA SIGURANTA ALIMENTELOR., AUTORIZATIE DE TRANSPORT CARE SA ATESTE FAPTUL CA OPERATORUL ECONOMIC ESTE DOTAT CU MIJLOC DE TRANSPORT AUTORIZAT PENTRU FURNIZAREA PRODUSELOR ALIMENTARE., OPERATORUL ECONOMIC VA PREZENTA PANA LA MOMENTUL DESCHIDERII OFERTELOR MOSTRE (10 BUC) PT PRODUSELE MENTIONATE IN CAIETUL DE SARCINI IN VEDEREA DOVEDIRII CAPACITATII TEHNICE. CERTIFICAT DE MANAGEMENT AL CALITATII ISO 9001 AL OFERTANTULUI SAU ECHIVALENT, CARE DOVEDESTE FAPTUL CA OPERATORUL ECONOMIC ESTE CERTIFICAT CF STANDARDELOR EUROPENE, IN TERMEN DE VALABILITATE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR, CERTIFICAT HACCP PRIVIND SIGURANTA ALIMENTELOR 22000 SAU ECHIVALENT CARE DOVEDESTE FAPTUL CA OPERATORUL ECONOMIC ESTE CERTIFICAT CF STANDARDELOR EUROPENE, IN TERMEN DE VALABILITATE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2012 10:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer