Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie oxigen medicinal


Detaliu pentru invitatia numarul 343382
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" Iasi
Numar invitatie: 343382/04.03.2013
Denumire contract: Achizitie oxigen medicinal
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" IasiCod fiscal: 4701339, Adresa: Str. Vasile Lupu nr 62, Iasi, Telefon: 0232/264266, Fax: 0232/477309
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie oxigen medicinal
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie oxigen
II.1.6) CPV: 24111900-4 - Oxigen (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 42, 465 - 508, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in cuantum de10172 lei (max 2% din valoarea totala estimata a contractului de furnizare)valabila 90 de zile de la data limita de primire aofertelor si este detaliata pentru fiecare lot in parte in anexa B.Garantia de participare se poate constitui conform prevederilor art.86alin.1 din HG 925/2006 in contul RO 43 TREZ 406 5006 XXX 015 628 TREZORERIA IASI sau prin depunere numerar la casieria unitatii noastre. Dovada constituirii garantiei de participare, se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante inainte de data si ora limita de deschidere a ofertei. Echivalenta pentrugarantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Instrumentul de garantare trebuie sa contina in mod explicit prevederile art. 278aliniat 1 din OUG 34/2006. Avand in vedere scopul declarat al Legii nr.346/2004, acela de a stimula infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, consideram ca reducerea de 50% pentru criteriile de calificare legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitii publice de produse, servicii si lucrari se aplica in cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna in cazul in care aceste grupuri sunt alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului de furnizare se constituie de catre furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea contractului de furnizare.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului de furnizare, fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contractul de furnizare fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere.Executarea contractului de furnizare incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.Restituirea garantiei de buna executie se face conform art.92 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Avand in vedere scopul declarat al Legii nr.346/2004, acela de a stimula infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, consideram ca reducerea de 50% pentru criteriile de calificare legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitii publice de produse, servicii si lucrari se aplica in cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna in cazul in care aceste grupuri sunt alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea art. 180 din OUG 34/2006- Completarea si prezentarea Formularuluidin Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire-? in original2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Completarea si prezentarea Formularului din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire? in original3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj)Eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- Eliberat de Primaria locala? din care sa reiasa ca ofertantul /candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original /copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare?. ? in original6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1Completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare?. ? in original. Mentionampersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : sef lucrari dr. Nicolai Nistor - manager, dr. Murgu Alina Mariela-director medical, ec. Alina Vrabie-director financiar contabil, as.pr. Maria Cosmolesei ?director ingrijiri, farm. Lidia Camban , ing. Gheorghe Brosteanu, ing. Pinzaru Lacramioara, Ref. Nicoleta Dogaru, ec. Alina Irod, ref. Nistor Cristina, cs jr. Mihaela Sandu 1. Certificat constatator sau orice alt document care dovedeste personalitatea juridica a operatoruluiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, din care sa rezulte: - produsele care fac obiectul contractului sa aiba corespondent in codurile CAEN din constatator, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, (se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul? cu obligatia ca in etapa evaluarii ofertelorofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii , sa prezinte pentru conformitate documentul Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau/copie legalizata)2. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publice - valabilla data depuneii ofertei Avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publice se va depune in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?3.Autorizatie de punere pe piata de la Ministerul Sanatatii Publice, Agentia Nationala a Medicamentului pentru oxigen lichid (cf.lg.95/2006 siOMS 895/2006)- Autorizatie de punere pe piata de la Ministerul Sanatatii Publice, Agentia Nationala a Medicamentului pentru oxigen lichid se va depune in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani in conformitate cu formularul Informatii Generale corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani ? din Sectiunea III a prezenteidocumentatii de atribuire Informatii privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2008 sau echivalent in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau orice alt documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2013 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer