Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE OXIGEN MEDICINAL LICHEFIAT IN STOCATOR SI OXIGEN MEDICINAL COMPRIMAT IN TUBURI


Detaliu pentru invitatia numarul 321919
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN TG-JIU
Numar invitatie: 321919/14.03.2012
Denumire contract: ACHIZITIE OXIGEN MEDICINAL LICHEFIAT IN STOCATOR SI OXIGEN MEDICINAL COMPRIMAT IN TUBURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN TG-JIUCod fiscal: 4448067, Adresa: str.Progresului, nr.18, jud.Gorj, Targu Jiu, Telefon: 0253237804, Fax: 0253237804
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Progresului, nr.18, jud.Gorj, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210218, telefon: +4 0253237804, fax: +4 0253237804, persoana de contact: FLORIN BRINCUS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE OXIGEN MEDICINAL LICHEFIAT IN STOCATOR SI OXIGEN MEDICINAL COMPRIMAT IN TUBURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: OXIGEN MEDICINAL IN STOCATOR SI OXIGEN MEDICINAL COMPRIMAT INTUBURI
II.1.6) CPV: 24111500-0 - Gaze medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 516, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1 . OXIGEN LICHID MEDICINAL = 8600 LEILOT 2. OXIGEN MEDICINAL COMPRIMAT IN TUBURI ? 1600 LEIPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? 90 de zile
Garantie de buna executie
10% DIN VALOAREA CONTRACTULUIFormele de constituire ale garantiei de buna executie sunt: a)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (completarea acesteia conform formularului nr. 11)b)ordin de plata in contul Spitalului Judetean de Urgenta Tg-Jiu: RO72TREZ3365006XXX007224 deschis la Trezoreria Tg-Jiuc)lichiditati depuse la casieria Spitalului Judetean de Urgenta Tg-Jiu
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea ? formularul nr.1, valabila la data deschiderii ofertelor ? original semnat si stampilat.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a, b, c, c1, d, e.3.Certificat eliberat de DGFP , in copie semnata si stampilata conform cu originalul.4. Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in copie stampilata conform cu originalul si semnata.5. Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Manager-Stanculete Vasile, Director Finaciar ? Vienescu Dumitru, Compartiment Juiridic- Manea Daniela, Serv Aprovizionare-Brincus Florin, Birou Contractari-Achizitii- Tomulescu Ion 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertei, conform legislatiei in vigoare, copie semnata si stampilata conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc va transmite catre unitatea noastra originalul sau copie legalizata inainte de a primi comunicarea privind rezultatul procedurii.2.Autorizatie de punere pe piata, eliberata de MS (Agentia Nationala a Medicamentului), copie conform cu originalul.Pentru persoanele juridice straine ? documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatie financiar contabila (Bilant financiar contabil la 31.06.2011), vizata DGFP, Informatii privind cifra de afaceri.Prezentarea cifrei de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani, care trebuie sa fie de cel putin 864000 lei pentru Lotul I si 168000 lei pentru lotul II.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei cu principalele livrari efectuate in ultimii 3 ani, insotita de declaratia scrisa pentru confirmarea lucrarilor executate., Experienta similara din care sa rezulte incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin 1 contractde livrari similareValoarea cumulata a cel putin 1 contract similar sa fie de cel putin 432.000 lei fara TVA pentru lotul I si 84000 lei fara tva pentru lotul II. Se vor prezenta copii semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului dupa aceste contracte., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, insotita de listai, Contractele de colaborare ale acestora in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, valabile la data deschiderii ofertelor, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului., Contractele de munca ale personalului de specialitate nominalizat in lista, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, CV-urile personalului de conducere si ale personalului de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE ATASATA SUB FORMA DE FISIER
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 08:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer