Achizitie publica - Achizitie pachet ecografe
Detaliu pentru invitatia numarul 354513
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354513/08.10.2013
Denumire contract: Achizitie pachet ecografe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE RECUPERARE CLUJ-NAPOCACod fiscal: 4288063, Adresa: Cluj-Napoca, str. VIILOR nr. 46-50, Cluj-Napoca, Telefon: 0264207021, Fax: 0264453131
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ONLINE SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie pachet ecografe
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pachet Ecografe cuprinde: (Ecograf multidisciplinar 1 buc + Ecograf musculoscheletal 1 buc )conform caiet sarcini.
II.1.6) CPV: 33112200-0 - Ecograf (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 572, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in lei iar valoarea este: 5.750 lei Data de referinta pentru cursul de schimb valutar, ce va fi avut in vedere la conversia aferenta garantiei de participare intr-o alta moneda, este data publicarii invitatiei de participare, iar cursul de schimb valutar va fi cel al bancii BNR. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 al HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modul de constituire a garantiei de participare: Scrisoare de garantie bancara, depunere in numerar la caseria autoritatii contractante, polita de asigurare sau ordin de plata in contul: RO75TREZ2165006XXX025377, deschis la Trezoreria Cluj. Ofertantii care beneficiaza de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare vor completa Formularul nr. 12. Garantia de participare va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante, pana la ora si data limita de depunere a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare se posteaza in format electronic pe SEAP. Valabilitatea garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire al garantiei de buna executie: Conform HG 925/2006, art. 90 garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) se aplica in mod corespunzator. Conform HG 1045/2011 care modifica alineatul 3 al art. 90 din HG 925/2006 contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratia privind eligibilitatea - Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006. Se completeaza Formular 1.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Se completeaza Formular 2.- Certificatul pentru participare cu oferta independenta conf. Ordin nr 314/2010 al ANRMAP. Se completeaza Formular 3.- Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 691 lit. a din OUG 34/2006. Se completeaza Formular 4. Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Patrichi Sanda - Manager, Marian Birica - Director Financiar-Contabil, Dr. Bodizs Gyorgy ? Director medical, Sef Laborator Radiologie-Imagistica Conf. Dr. Petcu Stelian, Dr.Onac Ioan -medic Sef Sectie balneologie II, Dr.Micu Mihaela -medic primar Balneologie II, Galea Consuela - Sef Birou Achizitii Publice Contractare, Bota Viorica ? Inginer Birou Achizitii Publice Contractare, Deac Eugenia Aurora - Economist Birou Financiar Contabil- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local (Art. 181 din Ordonanta de urgenta 34/2006). Se prezinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor.- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor fiscale catre bugetul de stat (Art. 181 din Ordonanta de urgenta 34/2006). Se prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (Art. 183 din Ordonanta de urgenta 34/2006). Ofertantul va prezenta Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul solicitat se poate prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. In etapa evaluarii ofertelor ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate.NOTA: In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificatul de marcaj CE sau document echivalent care sa ateste ca dispozitivul medical ofertat indeplineste cerintele directivei 93/42 EEC ? Art. 188 din Ordonanta de urgenta 34/2006Declaratie de conformitate cu directiva 93/42 EEC a producatorului privind dispozitivul medical ofertat sau document echivalent prin care sa se confirme/probeze/ateste indeplinirea cerintei ? Art. 188 din Ordonanta de urgenta 34/2006 ISO 9001:2008 sau echivalent - Art. 191, art. 192, si art. 193 din Ordonanta de urgenta 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.10.2013 12:19