Achizitie publica - ACHIZITIE PACHET MEDII DE CULTURA
Detaliu pentru invitatia numarul 343216
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343216/27.02.2013
Denumire contract: ACHIZITIE PACHET MEDII DE CULTURA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ILFOVCod fiscal: 14989140, Adresa: BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 213243312, Fax: +40 213241175
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PACHET MEDII DE CULTURA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACORD CADRU PACHET MEDII DE CULTURA
II.1.6) CPV: 24931250-6 - Medii de cultura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 313, 363.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: printr-un instrument de garantare emis in favoarea autoritatii contractante in conditiile legii, de catre o societate bancara (formularul nr. 1) sau de osocietate de asigurari, virament bancar (contul: RO50TREZ4215006XXX006715, deschis la Trezoreria Ilfov, cod fiscal: 14989140) sau plata cu chitanta prin casieria unitatii contractante.Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare, la data si ora limita pentru depunerea ofertelor va conduce la eliminarea ofertantului.Documentul ce constituie dovada constituirii garantiei se va scana si se va depune in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare, iar in cazul garantiilor constituite prin instrumente de garantare, originalul acestora se va transmite la sediul autoritatii contractante din Bd. Basarabia, nr. 49-51, sector 2 , Biroul Achizitii Publice, pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertei, Cuantumul garantiei de participare: 3133, 64 leiIn cazul in care la procedura de atribuire se prezinta un operator economic strain cursun BNR pentru echivalenta lei/valuta, va fi cel din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara T.V.A., valoare calculata la cursul de schimb afisat de BNR la data semnarii contractului.Garantia se constituie in perioada premergatoare semnarii contractului subsecvent printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (conf. form. nr. 8) sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile Art.86 Alin.2 ? 4 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Declaratie privind conflictul de interese pentru Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Dr. Eduard Armeanu ? Manager, Ec. Iacob Cristina ? Dir. financiar contabil, Dr. Elena Popescu ? Director medical, Dr. Kovacs Diana ? Medic primar laborator, Ec. Bina Comanescu Marian Daniel ? Sef birou achizitii publice, Ec. Ilea Adriana Lucia ? Economistbirou achizitii publice, Ec. Andrei Vasilica Cristina - Economistbirou achizitii publice, Jr. Andrei Ioana ? Consilier Juridic- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Ofertantul va completa si prezenta formularele anexate in SEAP- Certificat de atestare fiscala eliberat de catre D.G.F.P. privind plata impozitelor si taxelor catre stat si Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale (formulare-tip eliberatede autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele candidaturilor.) Certificatele vor fi scanate si atasate in SEAP semnate si stampilate de reprezentantul legal cu mentiunea , ,conform cu originalul? -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.. Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.- Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii ? copie. Act.normativ : Legea 176/2000 cu privire la dispozitivele medicale, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Bilantul contabil la data de 31.12.2011 sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul: bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor etc, - Se solicita formularul 3 completat din care sa reiasa cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani precum si media anuala. Informatiile cuprinse in fisa vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibilePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private, Livrarile de produse se confirma prin prezentarea a cel putin un certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., - Se vor prezenta mostre cu titlu gratuit la Laborator pana la data limita de depunere aofertelor si se utilizeaza la verificarea conformitatii propunerii tehnice cu cerintele minime solicitate prin caietul de sarcini. Neprezentarea de mostre va duce la descalificarea ofertantului.Autorizatie sanitar - veterinara pentru mijloace de transport, emisa de organismele abilitate, pentru livrarea la sediul autoritatii contractante - In original, in copie legalizata sau in copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Declaratie de conformitate (marcaj CE) - Certificat ISO 9001 sau echivalent- Certificat ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.02.2013 15:04