Achizitie publica - Achizitie Pachet Proteze ortopedice
Detaliu pentru invitatia numarul 330024
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330024/20.06.2012
Denumire contract: Achizitie Pachet Proteze ortopedice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILACod fiscal: 4342863, Adresa: BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Braila, Telefon: 0239/693868, Fax: 0239/693868
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Pachet Proteze ortopedice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Pachet Proteze ortopedice cu incheiere de Acord-cadru.
II.1.6) CPV: 33183200-8 - Proteze ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 060 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma fixa, in valoare de: 4276.14.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Ordinulde plata in contul Spitalului Judetean Brail: RO 49 TREZ 1515006XXX007274, deschis la Trezoreria Municipiului Braila. CF 4342863.In cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare, aceasta se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar la casieria unitatiiIn conformitate cu art. 16(2) din Legea 346/2004, cu modif si completari ulterioare, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie.In conf cu prev. Art. 278^1, alin 1 din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, urmatoarele sume: a) intre 63.000lei si 420.000lei inclusiv ? 1% din valoarea estimata a contractului;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie, pana la data semnarii contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Prezentare formular 12 A , deeligibilitate (neincadrarea la art. 180 din OUG 34/2006)b)Prezentare formular 12 B (neincadrarea la art. 181 / OUG34/2006)c)Prezentare formular 12 C- Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006Manager: Ec. Sin Rodica-Ordonator de crediteDirector financiar-contabil: Ec. Chirita Irina ? aproba fondurile pentru proceduraEc. Dobrescu Mariana-Intocmit documentatie atribuireCons Jur. Mandreanu Ciprian-Intocmit documentatie atribuireEc. Petrea Lenuta - Intocmit documentatie atribuireDr. Ceteras Gheorghe-Presedinte comisie de evaluare cu drept de votAs. Pr. Crivat Olguta-Intocmit caiet de sarcinid)Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordin ANRMAP 314/2010 - Formular nr. 5e)Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara depunerii ofertelor. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.f)Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala ofertantul are deschise, sucursale, sedii secundare, puncte de lucru din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara depunerii ofertelor. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Tertul sustinator trebuie sa prezinte declaratia de neincadrare la art.180, art. 181 lit. a), c1) di d); art.69^1; subcontractantultrebuie sa depuna doar declaratia de neincadrare la art. 69^1.Documentele vor fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberatede autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor catre bugetul de stat si bugetul localin conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederileart.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele solicitatevor trebui prezentate si de catre subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor , in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii.Depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate face in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul (ele)in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita Fisa de informatii generale intocmita conform Formularului 2, care sa cuprinda si cifra de afaceri pe ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.Bilant contabil anual la 31 decembrie 2010, vizat si inregistrat de organele competente. Se va prezenta o fotocopie dupa acest document
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Formular de experienta similara, insotit de copii de pe informatii relevante din contract, mai putin clauze de confidentialitate si/sau recomandari din partea beneficiarilor. Copiile vor fi semnate de catre reprezentantul legal alofertantului, stampilate, purtand mentiunea ?conform cu originalul?. Daca contractul este incheiat in alta limba decat limba romana, se va prezenta copia acestuia insotita de traducerea legalizata in limba romana. Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 :2000
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 08:16