Achizitie publica - Achizitie pachete de rechizite scolare pentru anul scolar 2013-2014
Detaliu pentru invitatia numarul 352187
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352187/06.08.2013
Denumire contract: Achizitie pachete de rechizite scolare pentru anul scolar 2013-2014
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN COVASNACod fiscal: 4201767, Adresa: str. Victor Babes nr 15C, Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267-312498, Fax: 0267-351482
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victor Babes nr 15C, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520004, telefon: +40 267-314782, fax: +40 267-351482, persoana de contact: Virag Ana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Victor Babes nr 15C, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520004, telefon: +40 267-314782, fax: +40 267-351482
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie pachete de rechizite scolare pentru anul scolar 2013-2014
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de pachete de rechizite scolare pentru anul scolar 2013-2014, pe structura: clase pregatitoare, clasa I, clasele II-IV, clasele V-VII, clasa VIII, cu respectarea componentei pachetelor si al nivelului maxim de pret al acestora stabilit prin ordin al ministrului.
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 163, 758 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie este de 3200 Ron; perioada de valabilitate a garantiei de participare este 90 zile inclusiv, de la data limita de depunere a ofertelor; modalitatea de constituire conform reglementarilor art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006; In cazul constituirii prin virament bancar, operatorul economic poate prezenta un ordin de plata sau o fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in conformitate cu prevederile art. 86 alin (5) lit. a din HG 925/2006. Acest virament se va face in contul RO93TREZ2565005XXX000119, deschis la Trezoreria Sf. Gheorghe. Codul de inregistrare fiscala al Autoritatii Contractante: 4201767. Documentul prin care se face dovada constituirii garantiei de participare la licitatie va fi prezentat in original, cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. Garantia de participare se accepta si prin scrisoare de garantie bancara formularul 14. Ofertele care nu vor fi insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. In cazul in care ofertantul/ofertantii vor formula in scris o contestatie la CNSC instanta competenta sa solutioneze plangerea, se vor aplica prevederile art. 278^1 alin (1) si alin (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR, la o data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in valoare de 5% din pretul contractului, fara TVA se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conf. art. 90 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in maxim 15 zile de la data semnarii contractului sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conf. art 90 alin (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In situatia in care garantia de buna executie se constitue prin scrisoare de garantie bancara, ofertantii vor prezenta formularul 15.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conf. cu Formularul 2, "original?. Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 va fi depus obligatoriu si prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conf. cu Formularul 3, - "original?. Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din OUG nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Certificat de participare cu oferta independenta ? Ofertantul trebuie sa prezinte "in original? Certificatul de participare cu oferta independenta, completat in conf. cu Ord. ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Acest document trebuie prezentat in conformitate cu Formularul 4 - "original?.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: reprezentant legal Keresztely Irma inspector scolar general, Palela Radita inspector scolar general adjunct, Foldes Iren contabil sef, Laszlo Judit sef serviciu, Szilagy Janos jurist consult. Acest document trebuie prezentat in conformitate cu Formularul 5 - "original?. Acest document se va prezenta atat de subcontractanti, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.5. Certificatul privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor. Aceste documente trebuie prezentate in "original?. In cazul operatorilor economici straini: certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.6. Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Acest document trebuie prezentat in conformitate cu Formularul 6 - "original?. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, in "original? din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii conform codului CAEN. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul operatorilor economici straini: documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, cuprinzand valori, perioade, beneficiari, cantitati, dupa caz., Experienta similara se demonstreaza prin furnizarea de produse similare contractului ce urmeaza a fi atribuit, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 163700 lei fara TVA?; Se vor prezenta copii de pe documente/contracte/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare prezentei achizitii;, Mostre. Oferta va fi insotita de mostre pentru fiecare pachet in parte (pachet tip 1, 2, 3, 4, 5); Mostrele se depun cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor. Prezentarea Certificatului ISO 9001 sau a unui certificat echivalent, care confirma ca operatorul economic are implementat un sistem de asigurare a calitatii. Certificatul solicitat trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada de livrare
20
Descriere: Componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 23.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2013 12:23