Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie pachete software si sisteme informatice


Detaliu pentru invitatia numarul 333346
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL DE OBSTETRICA-GINECOLOGIE BUNA VESTIRE GALATI
Numar invitatie: 333346/07.08.2012
Denumire contract: Achizitie pachete software si sisteme informatice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE OBSTETRICA-GINECOLOGIE BUNA VESTIRE GALATICod fiscal: 3264481, Adresa: N. ALEXANDRESCU, NR.99, Galati, Telefon: 0236.416459, Fax: 0236.412301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: N. ALEXANDRESCU, NR.99, Galati, Romania, cod postal: 800151, telefon: +40 236416459, fax: +40 236412301, persoana de contact: Birou achizitii spital
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: N. ALEXANDRESCU, NR.99, Galati, Romania, cod postal: 800151, telefon: +40 236416459, fax: +40 236412301, persoana de contact: Birou achizitii spital
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie pachete software si sisteme informatice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie pachete software si sisteme informatice
II.1.6) CPV: 48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 968 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Modul de constituire a garantiei pentru participare: conform art.90 alin.(1) din HG nr.925/2006-virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata (vizat de banca) in contul RO24TREZ3065006xxx011985. Trezoreria GALATI (completareaFormularului 5dupa caz ), sau la casieria unitatii. Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare va avea drept efect respingerea, la deschidere, a ofertei (art. 33 alin. 3, lit. b din HG. 925/2006). IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiilor cerute la achizitii publice daca anexeaza documente edificatoare. Cuantumul garantiei de participare este de 1210, 00lei Garantia de participare trebuie sa fie valabila 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Conditii de retinere a garantiei de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand de afla in oricare din situatiile urmatoare: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului. In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic ca nefondata in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma de 1%, din valoarea estimata (in cuantumul prevazut la art. 278^1 alin.1 lit.b) din OUG nr. 34/2006 - intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin: conform art.90 alin.(1) din HG nr.925/2006 - Scrisoare de garantie bancara de buna executie/Instrument de garantare, Garantia de buna executie se depune in contul: RO ??????????. (completareaFormularului 15 )
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 (completare formular 1A);Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 (completare formular 1B);prevederile Ordinului ANRMAP nr.170/2012comisia de evaluare oferte: Nenitescu Eufrosina - presedinte comisieDumitriu Maria Venuca -membruApostol Constanta - membruUrsu Diana - membrudocumentatia aprobata de: dr.Harabor Anamaria - managerec.Damian Paula - director financiar contabilMolnar Paula Carmen - consilier juridicPintilie Iulian - membruSa nu se afle in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG 34/2006 (completare formular 1C);Certificat de participare cu oferta independenta (completare formular C2);Declaratie privind calitatea de participant la procedura (completare formular 4) Sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica-Certificat constatator emis de ORC cu maxim 30 de zile inainte de data limita dedepunere aofertelor (original / copie legalizata, cu mentiunea "conform cu originalul" ) din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, in care se vor prezenta datele de identificare ale firmei si se va declara cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(globala)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personaluluiangajatPrezentarea formularului 1completat, Lista principalelor furnizari in ultimii 3 aniCompletarea unui formular ?tabel, cuprinzand valori, perioade prestare, beneficiari / cantitati, dupa caz, in ultimii 3 ani (Formularul C1 din Sectiunea III), confirmate printr-o declaratie pe proprie raspundere.Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei in realizarea a cel putin 1 proiect ce a implicat implementarea de pachete software similare celui ofertat.- Se va completa si prezenta Lista cu personalul de specialitate, responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii, conform formular 7 din sectiunea formulare a prezentei documentatii de atribuireForma de prezentare/depunere: original, Manager de proiectAbsolvent al unei institutii de invatamant superior in domeniul tehnicAbsolvent al unui curs de project management autorizat CNFPA sau echivalentExperienta dovedita de minim 5 ani in dezvoltarea si/sau implementarea proiectelor IT&C in domeniul medical.Experienta dovedita in calitatea de director de proiect pentru cel putin 1 proiect care au avut ca scop implementarea de sisteme informatice integrate in domeniul medical, Echipa instruire utilizatori - Formatori ? minim 3 persoaneAbsolvent al unei institutii de invatamant superior de lunga durataCertificat de absolvire pentru ocupatia Formator cu autorizare CNFPA sau echivalent (sunt necesare competentele specifice ocupatiei conform Standardului Ocupational)Experienta de minim 3 ani in proiecte IT&C in domeniul medicalExperienta in calitatea de instructor/formator pentru minim 1 proiect software in domeniul medical, Echipa implementare si suport ? minim 3 persoaneAbsolvent al unei institutii de invatamant superior de lunga durataExperienta de minim 3 ani in implementarea proiectelor IT&C in domeniul medicalExperienta in calitatea de responsabil implementare pentru minim 1 proiect software in domeniul medical, Echipa infrastructura ? instalare si conectorizare sisteme LAN - minim 2 persoaneCertificare pentru instalare si conectorizare sisteme LAN, Echipa infrastructura ? lucrari de retele si telecomunicatii - minim 2 persoaneCertificare profesionala pentru lucrari de retele si telecomunicatiiPentru informatii suplimentare privind produsul si serviciile ofertate, autoritatea contractanta va putea solicita informatii sau vizitarea altor clienti beneficiari ai produsului si serviciilor ofertate, Documente probante solicitate (inscrisurile/documentele specifice prin care se pot confirma informatiile respective)- curriculum vitae pentru fiecare expert propus, conform modelului de formular specific din sectiunea formulare a prezentei documentatii de atribuire.- recomandare sau document constatator emis de beneficiar/achizitor din care sa reiasa participarea expertilor propusi la derularea proiectului.- alte documente suport pentru a sustine cerintele minime formulate pentru fiecare expert propus (diplome, certificari, contracte/carti de munca).Forma de prezentare/postare/depunere: original sau fotocopie semnata si stampilata de candidat purtand sintagma ?conform cu originalul? Asigurarea calitatii Certificat de atestare pentru managementul calitatii (ISO 9001:2000 sau echivalent) corespunzator cu obiectul contractului, furnizor ? copie legalizata sau conform cu original. Prezentarea unor documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al securitatii informatiilor inregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal , ca operator de date cu caracter personal, cu scopul de administrare a bazelor de datelor ale institutiilor din domeniul sanatatii - copie legalizata sau conform cu original., Standarde de protectia mediuluiPrezentarea unor documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al mediului, in domeniul ce face obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 11:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer