Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie paine 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 332866
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spital Orasenesc Beclean
Numar invitatie: 332866/01.08.2012
Denumire contract: achizitie paine 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Orasenesc BecleanCod fiscal: 4512208, Adresa: 1 decembrie1918, nr65, jud B-N, Beclean, Telefon: 0263343895, Fax: 0263343065
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: 1 decembrie1918, nr65, jud B-N, Beclean, Romania, cod postal: 425100, telefon: +40 263343895, fax: +40 263343065, persoana de contact: SUMAS LUMINITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Spitalului Orasenesc Beclean , loc.Beclean, str.1 decembrie1918, nr65, jud B-N, Beclean, Romania, cod postal: 425100, telefon: +40 263343895, fax: +40 263343065, persoana de contact: SUMAS LUMINITA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie paine 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie paine
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 27, 180 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
de pana la 2 % din valoarea estimata, adica 540 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si art.181 din OUG 34/2006Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiDeclaratie semnata pe proprie raspundere de catre conducatorul institutiei, prin care se obliga ca in cazul castigarii licitatiei, in decurs de 3 zile de la data comunicarii, va prezenta la sediul unitatii, restul documentelor solicitate in caietul de sarcini.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: MANAGER: Dr.Timar Maria Eleonora , DIR.FIN.CONT. Ec.Ungur Reghina , jurist: Gego Szilard, comp.achizitii: Ec.Sumas Luminita Ofertantul trebuie sa prezinte: ? Autorizatie sanitar-veterinara de functionare .? Licenta de fabricatie pentru produs? Autorizatie sanitar ? veterinara pentru mijlocul de transport cu carese face livrarea produselor.Documentele de calificare se vor depune la sediul autoritatii contractante(loc.Beclean, str. 1 Decembrie 1918 nr.65 ? secretariat ), pana la data limita de depunere a ofertelor mentionata in Invitatia de participare din cadrul SEAP
Capacitatea economica si financiara
Descriere: nesolicitat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: nesolicitat nesolicitat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de la sediul Spitalului Orasenesc Beclean, str.1 Decembrie 1918, nr. 65, jud.Bistrita-Nasaud sau din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2012 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer