Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Paine


Detaliu pentru invitatia numarul 322921
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VASLUI
Numar invitatie: 322921/28.03.2012
Denumire contract: Achizitie Paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VASLUICod fiscal: 17095927, Adresa: SOSEAUA NATIONALA VASLUI-IASI Nr.1, Vaslui, Telefon: 0235/31538, Fax: 0235/315346
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA NATIONALA VASLUI-IASI Nr.1, Vaslui, Romania, cod postal: 730003, telefon: +40 0235315138, fax: +40 0235315346, persoana de contact: GINGA FANEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Vaslui, str.Soseaua Nationala Vaslui-Iasi, nr. 1, cod postal 730003, judetul Vaslui, ROMANIA, Sediul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Vaslui
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de paine alba 400 grame, paine alba fara sare 300 grame, paine graham 300 grame.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 387, 274 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de :5000 RON.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile, incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire.Garantia de participare se poate constitui prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante ? DGASPC VASLUI, care se prezinta in original, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoaneigarantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pebaza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- ordin de plata in contul Autoritatii Contractante ? D.G.A.S.P.C. VASLUI (cod fiscal 17095927, cont RO25TREZ6565006XXX001810, deschis la Trezoreria Vaslui), confirmat (certificat) de catre banca emitenta pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.- sume in numerar depuse la casierie, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este :4000 RONModul de constituire a garantiei de buna executie- de regula garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara care devine anexa la contract, situatie in care se va folosi formularul Scrisoare de garantie bancara de buna executie ? formular-din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.- daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acestcaz, contractantul are obligatia de a deschideun cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentare: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular- din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire;
- Sau declaratie pe proprie raspundere.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere , se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- prezentare Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular- din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.- Sau declaratie pe proprie raspundereNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere , se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- Cerinta obligatorie: - 1.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilorde plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat, aferente luni anterioare celei in care se depun ofertele. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident)- Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele : original/copie legalizata/conform cu originalul- 2.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilorde plata a impozitelor si taxelorlocale, si alte venituri ale bugetului local, aferente luni anterioare celei in care se depun ofertele (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).-Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele : original / copie legalizata / conform cu originalul.- Fiecare participant la procedura va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P si atasat prezentei?. In acest sens ofertantii vor completa formularul ? din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta .-Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese din O U G nr. 34/2006)-se solicita completarea Formularului din sectiunea Formulare (persoane ce detin functie de decizie la nivelul DGASPC Vaslui in cazul proceduri de atribuire sunt: -Director General-prof.Ionel Armeanu Stefanica, Dir.gen.adj.ec.-ec.Buruiana Ioan, Dir.gen.adj.Hriscu Roxana Simona, Dir.gen.adj. ?Stativa Ioan Irinel, Sef Birou Atribuire Contracte-ec Ginga Fanel, Sef.Ser. Apr.-Des.-Popa Lenuta, Cons. Jr.-Agudaru Mihaela, Sef .Serv.Fin.-Con. ec.Furtuna Adrian, consilier- ec. Sacaliuc Vlad). Prezentare : Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Prezentare: daca este czaul, - Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentare: Lista cu principalele livrari de produseefectuate in ultimi 3 ani.Nota: ofertantul va prezenta copii de pe procesele ?verbale / procesele verbale de receptie partiala / finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 16:10
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 08:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer