Achizitie publica - Achizitie Paine
Detaliu pentru invitatia numarul 325565
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325565/03.05.2012
Denumire contract: Achizitie Paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE "SF. PANTELIMON" BRAILACod fiscal: 14984313, Adresa: CALEA CALARASILOR NR. 125, Braila, Telefon: 0239694200, Fax: 0239611012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA CALARASILOR NR. 59, Braila, Romania, cod postal: 810580, telefon: +40 0239694200, fax: +40 0239611012, persoana de contact: LENUTA IBANESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Braila, CALEA CALARASILOR NR. 59, secretariat .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie paine franzela alba 400 gr. si paine franzela intermediara 500 gr.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 137, 970 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pana la 2 % din valoarea maxima estimata fara TVA, a contractului de achizitie publica, respectiv 1660 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire si exprimare a garantiei de participare: -prin ordin de plata in contul RO76TREZ1515006XXX007273 deschis la Trezoreria Municipiului Braila;
-prin scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o institutie bancara sau societate de asigurari. In acest caz documentele se vor prezenta in original.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA.Se va constitui dupa semnarea contractului de furnizare, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea acestuia, prin una din urmatoarele modalitati: -prin ordin de plata in contul RO76TREZ1515006XXX007273 deschis la Trezoreria Municipiului Braila;
-prin scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o institutie bancara sau societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 180 si art.181 al OUG nr. 34/2006 , completata pe proprie raspundere si in conformitate cu formularul F1;2. Declaratie pe propriaraspundere privind neincadrarea in prevedrile art. 69^1 din OUGnr. 34/2006, completata in conformitate cu formularul F7.Persoanele care detin functia de decizie la nivelul spitalului in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt: -manager: Ing. Craciun Florentin;
-dir.fin.cont.: Ec.Dobrescu Beatrice;
-comisia de evaluare: Ec. Ibanescu Lenuta-presedinte; Ec.Neagu Nicoleta-membru;Ing.Iacob Claudia-membru.3. Certificat de atestare fiscala privindimpozitele si taxele localeeliberat de Directia Impozitelor si Taxelorlocale in original sau copie certificata pentru conformitate ( semnat si stampilat de persoana autorizata ) incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitente din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celeiin care se depuneoferta;4. Certificat de atestare fiscalaeliberat deDGFP in original sau copie certificata pentru conformitate (semnat si stampilat de persoane autorizate ) incadrat intermenul de valabilitate declarat de institutia emitenta din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celeiin care se depuneoferta;5. Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? , completata pe proprie raspundere si in conformitate cu formularul F8. Certificat constatoremis de ONRC ? original sau copie cu mentiunea « conform cu originalul «
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Bilantul contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Mostra produs ofertat, Dovada care sa ateste faptulca ofertantul este autorizatsa desfasoare activitati ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii pentru producator si document care atesta calitatea produsului ofertat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 16:03