Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie paine


Detaliu pentru invitatia numarul 330699
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului
Numar invitatie: 330699/28.06.2012
Denumire contract: Achizitie paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia CopiluluiCod fiscal: 9759188, Adresa: Aleea Trei Ape nr.4, Resita, Telefon: 0255/224302, Fax: 0255/224302
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Aleea Trei Ape nr.4, Resita, Romania, cod postal: 320191, telefon: +40 255224302, fax: +40255224302, persoana de contact: Elena Ciocu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Aleea Trei Ape nr.4, Resita, Romania, cod postal: 320191, telefon: +40 255224302, fax: +40255224302
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -Valoarea minima a contractului este de 111.300 lei fara TVA, pentru perioada de la semnarea contractului pana la 31.12.2012 si reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri(infunctie de care se vor elabora si evalua ofertele);
- Valoarea maxima a contractului este de 182.700 lei fara TVA si reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea eventualelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 182, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare aferenta valorii estimate pana la 31.12.2012, este in cuantum de 1.113 lei, si se poate constitui prin: -scrisoare de garantie bancara, prezentata in original;
-ordin de plata sau fila cec, confirmate de catre banca emitenta;
-instrumente de garantare emise de societatile de asigurari;
-depunerea sumei in numerar la casieria unitatii;
-virament bancar in contul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Caras Severin, nr. RO88TREZ1815006XXX000153 deschis la Trezoreria Resita. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia ofertantului ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1.113 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006;Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Director executiv: Ana Vasile;Director executiv adjunct: Virgil Popa;Sef serviciu Financiar-Contabilsi Achizitii Publice: Elena Ciocu;Sef serviciu Contencios: Daniela Milos.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificate privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si local(se va prezenta si situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele). Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate precum si codul CAEN corespunzator produsului care face obiectul contractului.Dupa finalizarea procesului de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a documentului original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind livrarile de produse in ultimii 3 ani, Cel putin o recomandare din partea unui beneficiar., Avizul sanitar veterinar, Mostra
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.07.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer