Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE PAINE


Detaliu pentru invitatia numarul 340016
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PSIHIATRIE "DR. GH. PREDA" SIBIU
Numar invitatie: 340016/26.11.2012
Denumire contract: ACHIZITIE PAINE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE "DR. GH. PREDA" SIBIUCod fiscal: 4240871, Adresa: STR. DR. D. BAGDASAR NR. 12, Sibiu, Telefon: 0269/212928, Fax: 0269/212928
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PAINE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in achizitia de paine semialba de 0.3 kg feliata si infoliata. Cantitatea contractata prin prezenta procedura este de 135.000 buc.Conform prevederilor art.6 al.3 din HG 925/2006, achizitorul poate opta pentru prelungirea contractului prin act aditional cu suplimentarea cantitatii contractate cu pana la maxim 27.000 buc, in functie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.Cantitate initiala(fara suplimentare prin act aditional) :135.000 buc.Cantitate totala(inclusiv suplimentare maxima prin act aditional): 162.000 bucValoarea minima estimata a prezentei proceduri =94500 lei, valoare estimata pana la 31.12.2013Valoarea maxima = 113400 lei, valoare estimata global, ce cuprinde si valoarea suplimentarilor pe anul 2014.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 113, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in valoare totala de 1.890 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 30 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire: scrisoare de garantie bancara (formular 9), sau orice alt instrument de garantare conform art. 86 din HG 925/2006 ; garantia de participare mai poate fi constituita prin OP in contul RO98TREZ5765006XXX011373 deschis la Trezoreria Municipiului Sibiu sau prin depunere de numerar la casieria institutiei Str.Dr.Bagdasar, nr.12.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 (Completare formular 1)Cerinta nr. 2Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (Completare formular 2)Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Completare formular 3)Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 din OUG34/2006 (Completare formular 4)Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Completare formular 5) Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului: acesta va fi depus conform art.5 din Ord.509/2001 sub una din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Fisa de informatii generale, cu completarea cifrei de afaceri in domeniul ?produse de panificatie?Nivel minim al cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani :189.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Dovada indeplinirii a cel putin un contract care include livrarea de produse similare in valoare de minim 94.500 lei fara TVACopie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul (copie integrala sau dupa partile relevante ale contractelor) insotita de o recomandare scrisa din partea achizitorului privind modul de indeplinire al contractului prezentat, sau document constatator intocmit asupra modului de indeplinire al contractului., Cerinta nr. 3declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer