Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Paine


Detaliu pentru invitatia numarul 340619
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VRANCEA
Numar invitatie: 340619/05.12.2012
Denumire contract: Achizitie Paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VRANCEACod fiscal: 17101530, Adresa: Bd-ul Garii , Nr. 13, Focsani, Telefon: 0237230788, Fax: 0237230789
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd-ul Garii , Nr. 13, Focsani, Romania, cod postal: 620104, telefon: +40 237230789, fax: +40 237230788, persoana de contact: Sorin Neagu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul D.G.A.S.P.C. Vrancea - Bd-ul Garii , Nr. 13, Focsani, Birou Buget si Achizitii Publice, et. 1, cam. 26 .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Paine pentru centrele din subordinea DGASPC Vrancea, conform specificatiilor solicitate in caietul de sarcini .
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 391, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare - 7830 lei sau echivalentul in alta valuta.Echivalenta leu/alta valuta: la cursul de referinta BNR, valabil cu 3 zile inainte de data depunerii ofertelor .Perioada de valabilitate a garantiei - 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor .Forma de constituire a gar. de part : -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(formular 12) ;
-depunere numerar lacasieria D.G.A.S.P.C.Vrancea ;
- O.P in contul D.G.A.S.P.C. Vrancea la Trez Focsani : RO42TREZ6915006XXX001565 (extras de cont vizat de trez.)Dovada constituirii gar. de part.trebuie sa fie prezenta cel mai tarziu la ora si data stabilita pentru deschiderea ofertelor; Orice instrument de garantare bancara trebuie sa contina urmatoarele elemente de conformitate: 1.scrisoarea trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata/atasat in exterior 2.sa faca referire expresa la procedura organizata de aut. contr.; 3.sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit 4.Val. garantiei sa corespunda sumei fixe solicitate prin documentatia de atribuire( se va constitui numai in lei) 5.sa aiba inscrisa valab. pt care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie; 6. sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; 7.sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta; 8. garantia de participare nu poate fi emisa de catre subcontractanti; 9. ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre CNSC i se va retine din garantia de participare :3915 lei , potrivit art.278^1 din OUG 34/2006.Gar. de part se returneaza la solicit ofetantilor, in term de 3 zile dupa semnarea contr de achiz. publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per.de valab. a ofertei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract .Constituire: Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (ex.Scrisoare garantie bancara de buna executie) conform art.90 din HG nr. 925/2006, sau Retineri succesive incuantum de 5% din valoarea facturilor partiale, cu conditia ca prima retinere sa fie mai mare de 0, 5% din valoarea contractului(potrivitprevederilor HG 1045/2011, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea (formularul 2); Declaratia privind neincadrarea in preved. art.181 (formularul 3); Declaratia privind calitatea de participant la procedura (formularul 4); Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata fata de bugetul de stat si bugetul local : Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul; Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul, cnf. Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie. ;Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art. 69^1 din OUG 34/2006- Daniela Nicolas - Director General;Nicoleta Vasile - Director Economic ;Luminita Liciu - Director General Adjunct ;Chetroiu Ionel - Director Directia Juridica, contencios si relatii cu publicul;Iulian Bulat - Director General Adjunct; Sorin Neagu - Sef serviciu financiar contabil ; Alina Daraban- Inspector de specialitate ; Maria Marica- Inspector.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 . Pentru persoane juridice romane - Certificat constatator ORC in copie lizibila conform cu originalul ; Pentru persoane juridice straine ?Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica.Mentiune : Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani de minim 195750 leifara TVA ( valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent)pentru a sustine indeplinirea contractului, care sa garanteze posibilitatea de livrare aproduselor., Declaratie privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul), Depunerea ultimului bilant contabil vizat spre inregistrare la Directia FinantePublice (autoritati competente) ., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ( daca este cazul )
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele livrari de produse din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Experienta similara contracte (max. 3) cu o valoare minim cumulata de 195.750 lei fara TVA.Recomandari de la clientii beneficiari , sau furnizarile deproduse se confirma prin prezentarea unor documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar ., Operatorul economic are obligatia de a prezenta mostre etichetate si ambalate corespunzator (denumire furnizor, denumirea/marca produsului, denumire producator, termen de valabilitate) pentru toate produsele care sunt prezentate in specificatiile tehnice din caietul de sarcini , la sediul autoritatii contractante la data si ora de deschidere a ofertelor.( conform art.188, lit. e) din OUG nr. 34/2006)., Depunerea de documente constatatoare pentru demonstrarea dotarii cu autovehicole autorizate pentru transportul produselor alimentare de origine non-animala , conform Anexei 14 la NORMA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR din 16 decembrie 2008.Autorizatie de transport pentru furnizare produse alimentare. Dovada detinerii Certificatului ISO 9001:2008 Sistemul de Management al Calitatii, sau orice alta dovada ca operatorul economic confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii , conform prevederilor art. 193 din O.U.G. nr. 34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2012 11:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer