Achizitie publica - achizitie paine
Detaliu pentru invitatia numarul 341881
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341881/18.01.2013
Denumire contract: achizitie paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL ONESTICod fiscal: 4278825, Adresa: STR. PERCHIULUI NR.1, Onesti, Telefon: +40 0234323111, Fax: +40 0234314229
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PERCHIULUI NR.1, Onesti, Romania, cod postal: 601048, telefon: +40 0234323111, fax: +40 0234314229, persoana de contact: SILVIA GABRIELA ONU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str, Perchiului nr.1, Onesti, Romania, cod postal: 601048, telefon: +40 0234323111, fax: +40 0234314229, persoana de contact: SILVIA GABRIELA ONU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie paine semialba, 0, 5kgpaine semialba, 0, 5kg = 100.000 bc. pana la 31.12.2013;daca se va prelungi contractul pana la 30.04.2014 cantitatea estimata se suplimenteaza cu 25.000 bc.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 187, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
pana la 2% din valoarea estimata a contractului = 2.800 lei; perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor;cont de garantii : RO26TREZ0625006XXX002148 deschis la Trezoreria Onesti;pentru ofertantii care doresc sa depuna garntia in alte valute, se va face echivalenta la cursul BNR din data anterioara limitei de depunere a ofertelorcu 5 zile;
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului , fara TVA;? Garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie bancara ( in original), printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, suma in numerar la caseria Spitalul Municipal Onesti, cu OP in contul de garantii al autoritatii contractante RO26TREZ0625006XXX002148, deschis la Trezoreria Onesti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, completata pe propria raspundere si in conformitate cu Formularul F2;2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, completata pe propria raspundere si in conformitate cu Formularul F8 Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: a) Manager ? Dr. Androne Dorub) Comisia de achizitii formata din: - As. Tiru Liliana ? Director Ingrijiri(presedinte);
- Dr. Coman Raluca ? S.S.C.I.N(membru);
- Ec. Butnaru Paul ? Birou Achizitii Publice(membru);
- Dr.Branzaniuc Adrian - Director Medical (membru de rezerva);
- ec.Onu Silvia Gabriela- Sef birou achizitii(membru de rezerva);3.Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatilor sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar (copie)din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile;4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? completare si prezentare Formular F9 ;5.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local) - copie din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile; 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original , copie "conform cu originalul" sau copie legalizata);2.Autorizatie de functionare emisa de primaria de pe raza caruia ofertantul isi desfasoara activitatea(altele echivalente)-copie;
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari(prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau un client , sau o declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic, in situatia in care din motive obiective nu se pot obtine documentele de mai sus)? certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publicare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.01.2013 14:10