Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE PAINE


Detaliu pentru invitatia numarul 342200
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PSIHIATRIE "DR. GH. PREDA" SIBIU
Numar invitatie: 342200/30.01.2013
Denumire contract: ACHIZITIE PAINE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE "DR. GH. PREDA" SIBIUCod fiscal: 4240871, Adresa: STR. DR. D. BAGDASAR NR. 12, Sibiu, Telefon: +40 0269212928, Fax: +40 0269212928
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PAINE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in achizitia de paine semialba de 0, 3 kg, feliata si infoliata.Cantitatea contractata prin prezenta procedura este de 140.000 buc .Conform prevederilor art.6 al.3 din HG 925/2006 achizitorul poate opta pentru prelungirea contractului prin act aditional cu suplimentarea cantitatii contractate cu pana la maxim 35.000 buc, in functie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.Cantitatea initiala(fara suplimentare prin act aditional): 140.000 bucCantitatea totala(inclusiv suplimentare maxima prin act aditional): 175.000 bucValoarea minima estimata a prezentei proceduri=126.000 lei, valoare estimata pana la 31.12.2013Valoarea maxima =157.500 lei, valoare estimata global, ce cuprinde si valoarea suplimentarilor pe anul 2014Optiuni: Val min est pana la 31.12.2013. Val max cuprinde si val supl pe 2014.1 prelungire
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 000 - 157, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in valoare totala de 2.520 lei.Pentru echivalenta lei valuta, se va lua in considerare cursul valutar comunicat de BNR/BCE din data de 25.01.2013.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 30 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire: scrisoare de garantie bancara (formular 9), sau orice alt instrument de garantare conform art. 86 din HG 925/2006 ; garantia de participare mai poate fi constituita prin OP in contul RO98TREZ5765006XXX011373 deschis la Trezoreria Municipiului Sibiu .Garantia de participare, indiferent de modul de constituire se va prezenta in format electronic pe SEAP, cu semnatura electronica, conform art.17 al 3 si art 18 din HG 1660/2006.In cazul in care din motive tehnice nu este posibila transmiterea acestui document in format electronic in SEAP conform art.17 al 4 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantieide participare se va transmite in original pe adresa Spitalul de Psihiatrie ??Dr.Gh.Preda? Sibu, str.Dr.Bagdasar, Nr.12, cod postal550082 sau se va constitui prin depunere de numerar la casieria unitatii., pana la data limita de depunere a oferelor.Oferta neansotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata va fi respinsa in conditiile art.33 al 3 lit b din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006-Completare formular 1Cerinta nr. 2Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Completare formular 2Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completare formular 3Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 din OUG34/2006-Completare formular 4In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.170/2012, persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Prof.Univ.Dr.Talau GhiorgheEc.Nicoara DenisaEc.Adam Andreea MariaRef.Gindila ElenaCerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare formular 5 Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului: acesta va fi depus conform art.5 din Ord.509/2001 sub una din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale: cu completarea cifrei de afaceri in domeniul ?produse de panificatie?Nivel minim al cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani :252.000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Dovada indeplinirii a cel putin un contract care include produse similare in valoare de minim 126.000 lei fara TVA.Copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul(copie integrala sau dupa partile relevante ale contractelor)insotita de o recomandare scrisa din partea achizitorului privind modul de indeplinire al contractului prezentat sau document constatator intocmit asupra modului de indeplinire al contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2013 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer