Achizitie publica - Achizitie paine
Detaliu pentru invitatia numarul 342547
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342547/11.02.2013
Denumire contract: Achizitie paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE "SF. PANTELIMON" BRAILACod fiscal: 14984313, Adresa: CALEA CALARASILOR NR. 59, Braila, Telefon: +40 0239694200, Fax: +40 0239611012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA CALARASILOR NR. 59, Braila, Romania, cod postal: 810580, telefon: +40 0239694200, fax: +40 0239611012, persoana de contact: Ibanescu Lenuta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Braila, Calea Calarasilor nr. 59, sediul spitalul-sala de protocol
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie paine alba 400gr. feliata si ambalata individual si paine franzela intermediara 500 gr. feliata si ambalata individual, respectiv: Paine franzela alba 400 gr. = 55000 buc pana la 31.12.2013 si 73000 buc pana la 30.04.2014(in 73000 buc.se includ si cantitatile suplimentare de produse prin act aditional).Paine franzela intermediara 500 gr. = 38500 buc pana la 31.12.2013 si 51100 buc pana la 30.04.2014((in 51100 buc.se includ si cantitatile suplimentare de produse prin act aditional).Optiuni: Contractul se va prelungi pe o perioada de maxim 4 luni pana la 30.04.2014.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 815 - 133, 809 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
pana la 2% din valoarea estimata fara TVA a contractului de achizitie publica, respectiv 2000 lei. Pentru echivalenta lei valuta se va lua in considerare cursul valutar comunicat de BNR in data de 28.02.2013.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participareva fi constituita prin una din modalitatile: - OP in contul RO76TREZ1515006xxx007273 deschis la Trez.Mun.Braila; - prin scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara/societate de asigurari(formular F4-sectiunea formulare).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 180 si 181 al OUG nr. 34/2006 , completata pe propria raspundere si in conformitate cu formularul F1;2. Declaratie pe propriaraspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUGnr. 34/2006, completata in conformitate cu formularul F7.Persoanele care detin functia de decizie la nivelul spitalului in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt: -manager: ing.Craciun Florentin;
-dir.fin contabil: ec.Dobrescu Beatrice;
-comisie de evaluare: ec.Ibanescu Lenuta, ec.Neagu Nicoleta, ing.Iacob Claudia.3.Certificat deimpozite si taxe localeeliberat de Directia Impozitelor si Taxelorlocale in original sau copie certificata pentru conformitate(semnat si stampilat de persoane autorizate )din care sa reiasa obligatiile exigibile in lunaanterioara celei in care se depune oferta.4. Certificat de atestare fiscalaeliberat deDGFP in original sau copie certificata pentru conformitate (semnat si stampilat de persoane autorizate ) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celeiin care se depuneoferta .5. Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? ? Conf. Ord. 314/2010 ? completata pe propria raspundere si in conformitate cu formularul F8 . Certificat constatoremis de ONRC ? original sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul"- din care sa reiasaobiectul de activitate .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil.Ultimul bilant contabil vizat si inregistratde organele competente, Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.In vederea demonstrarii cerintei ofertantii trebuie sa completeze formularul F2.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostra produs ofertat.Se va prezenta obligatoriu pana la termenul limita de primire ofertelor.Mostra trebuie sa fie insotita de buletin de analiza, Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani Implementarea Standardului de Management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conf.ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2013 09:12