Achizitie publica - achizitie paine
Detaliu pentru invitatia numarul 344361
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344361/27.03.2013
Denumire contract: achizitie paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE RECUPERARE, MEDICINA FIZICA SI BALNEOCLIMATOLOGIECod fiscal: 4266006, Adresa: str. Sf. Dumitru nr.2, sector 3, Bucuresti, Telefon: +40 213124230, Fax: +40 213124230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Sf. Dumitru nr.2, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030079, telefon: +40 213124230, fax: +40 213124230, persoana de contact: Birou achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Biroul Achizitii INRMFB - Str. Sf. Dumitru nr. 2, sector 3 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 32
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ProdusUMCantitate maxima 32 lunifranzela feliata, ambalata, etichetata, sarata buc x 300 gr140800franzela feliata, ambalata, etichetata, nesarata buc x 300 gr64000franzela nefeliata neambalatabuc x 300 gr24500
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 279, 440 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este 2794.40 lei.Constituirea garantiei se va face prin: virament bancar (cont RO65TREZ7035005XXX000069 deschis la Trezoreria Sector 3) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada minim de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 este2794.40 lei . Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. Data la care se face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 2 % din valoarea contractului subsecvent fara TVA. Constituirea garantiei se va face prin: virament bancar (cont RO65TREZ7035005XXX000069 deschis la Trezoreria Sector 3) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Achizitorul se obliga sa restituie garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participant la licitatie cu oferta independenta - formular 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din oug 34/2006 - formular nr. 3Persoanele cu functie de decizie in procedura sunt urmatoarele: Lazarescu Horia, Cinteza Delia, Bujoaica Doinita, Porumbita Mihaela, Leahu Elena, Cozma Talida Zaraza, Ilie Elena, Salagean Mirela, Anghelescu Maria Aurelia, Dumitru Ileana Oana, Mircea Victor, Moraru Lacramioara, Turcanu Costin, Himmer StefanDeclaratia privind eligibilitatea- formular 4Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din oug 34/2006 - formular 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura- formular 6Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF din care sa reiasa ca oferatntul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelorCertificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa ca oferatntul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelorCertificat de cazier fiscal al operatorului economic Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul de la sediul operatorului economic ? se solicita pentru a se vedea ca operatorul economic nu este ?fictiv?, precum si a se vedea codul unic de inregistrare, numarul de ordine din registrul comertului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilantul contabil la data de 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente - copie conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor livrari pe ultimii 3 anise vor prezenta mostre pentru fiecare produs din tabel. Acestea vor fi depuse la Biroul Achizitii Publice pana la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantii care nu vor aduce mostre pentru toate produsele din tabel vor fi descalificati. Pentru ofertantul castigator se vor pastra mostrele ca etalon. Autoritatea contractanta restituie mostrele ofertantilor necastigatori in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
timp de livrare
25
Descriere: Ofertele cu termen de livrare mai mic de 24 de ore nu vor fi punctate suplimentarOfertele cu termen de livrare mai mare de 72 de ore vor fi declarate neconformePentru ofertele cu termenul minim se va acorda punctaj maximPentru celelalte oferte, punctajul se acorda proportional conform formulei: Punctaj n = (termen de livrare minim ofertat/termen de livrare n) x 25 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.03.2013 17:57