Achizitie publica - Achizitie paine
Detaliu pentru invitatia numarul 243062
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2
Cod de identificare fiscala: 17093691
Adresa: Str.Olari nr.11-13, Bucuresti
Telefon: 2521451
Fax: 2521451
Denumire invitatie: Achizitie paine
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie paine
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 05.03.2010 12:08
Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Olari nr 11-13, sector 2, Bucuresti, Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Olari nr 11-13, sector 2, Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 194, 326 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Form.12A; Form.12B;Form.12C, certificat const.taxe buget stat/local, Statut/Act constitutive; Cert. const. O.R.C. Certificat R.C.; Form. C-Cifra medie de afaceri 3 ani min.350.000 lei, Bilantul cont. 30.06.2008; 31.12.2008; 30.06.2009 grafic livrare, Lista princip. livrari pe 3 ani, Min. 1 ctr. în ultimii 3 ani cu o val. min.de 58.000 lei, recomandari. formular 12H- Dotare minima-2 mijloace transport-dovedite cu acte, personal minim 10 angajati; Propunerea de acord+anexe si contract+anexe semnate si stampilate, Formularul 12G.
SEAP