Achizitie publica - Achizitie paine alba
Detaliu pentru invitatia numarul 291876
Spitalul Municipal "Dr. Gheorghe Marinescu" Tarnaveni
Cod de identificare fiscala: 4322386
Adresa: Str. Victor Babes, nr. 2-4, Tarnaveni
Telefon: 0265446161
Fax: 0265446156
Denumire invitatie: Achizitie paine alba
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: ACHIZITIE PAINE
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 26.04.2011 13:13
Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Municipal Dr.Gheorghe Marinescu , Tarnaveni, Str. Victor Babes , nr.2, jud. Mures, tel.0265/446161, fax.0265/446156
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Dr.Gheorghe Marinescu , Tarnaveni, Str. Victor Babes , nr.2, jud. Mures, tel.0265/446161, fax.0265/446156
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 110, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Declaratie privind eligib2. Cert de atest fisc priv plata la zi a imp si taxelor catre bug comp ale bug cons, conf cu orig3. Certif priv plata la zi a imp si taxelor loc, conf cu orig4. Decl priv neîncadrarea în prev art. 1815. Cert de inregelib de ORC , conf cu orig6. Cert const elib de ORC de pe lânga instantacomp, conf cu orig7. Bilantul contabil in copie la data de 31.12.2010, vizat si inreg de org comp8. Fisa de informatii generale9. Aviz de funct emise de MSP10. Lista princip livr in ultimii 3 ani11. Autoriz de distri sau autoriz de prod si comerci12. Decl de conform13.Cert de participare la licitatii cu oferta indep(conform Ordin 314/12.10.2010)14. Autoriz pt fab painii
ATASAT IN SEAP- GARANTIA DE PARTICIPARE LA LICITATIE -1500 LEI