Achizitie publica - Achizitie Paine alba
Detaliu pentru invitatia numarul 326976
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326976/16.05.2012
Denumire contract: Achizitie Paine alba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal "Dr. Gheorghe Marinescu" TarnaveniCod fiscal: 4322386, Adresa: Str. Victor Babes, nr. 2-4, Tarnaveni, Telefon: 0265446161, Fax: 0265446156
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Victor Babes, nr. 2-4, Tarnaveni, Romania, cod postal: 545600, telefon: +40 0265446161, fax: +40 0265446156, persoana de contact: Anna Moldovan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Victor Babes, nr. 2-4, Tarnaveni, Romania, cod postal: 545600, telefon: +40 0265446161, fax: +40 0265446156, persoana de contact: Anna Moldovan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Paine alba
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie paine alba feliata 1, 2 kg cu sare si fara sarePaine alba feliata cu sare de 1, 2 kg - 36000 bucatiPaine alba feliata fara sare de 1, 2 kg - 7200 bucati pana la 31.12.2012- se va prelungi contractul pana la 30.04.2013, cantitatea estimata se suplimenteaza cu Paine alba feliata cu sare de 1, 2 kg - 18000 bucati, Paine alba feliata fara sare de 1, 2 kg - 3600 buc-se aplica art.6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 158, 760 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este de 2000 leiPerioada de valab. a garantiei de particip: cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Conform Art.278-(1) din OUG 34/2006.Modul de constituire a garantiei de particip: OP in contul Spit. Mun. ?Dr, Ghe. Marinescu? Tarnaveni RO34TREZ4795006XXX001079 deschis la trez Mun Tarnaveni.Instrument de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara, in original.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. de asigurari in original.Conf. preved. art.33 alin.3 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare oferta se respinge daca nu este insotita de garant. de particip, in cuantumul, forma si avand perioada de valab. solicitata in doc. de atribuire.Restituirea garantiei de particip: Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castig, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia de particip, constituita de of. a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu of/of ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data exp perioadei de valab a ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru particip, of pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat situatii: isi retrage oferta in perioada de valab a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valab a ofertei.
Garantie de buna executie
Conform art.90 din HG925/2006.5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare : instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul va depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, Ofertantul va depune Declaratie pe propia raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr.34/2006Conducerea Spitalului - Manager dr. Szasz Ioan, Dir. Financiar-contabil ec. Moldovan Anna, Dir. Ingrijiri medicale Meghesan Zsuzsana, jr. Moldovan SergiuDeclaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantaCert const priv plata oblig catre bug gen cons de stat elib de DGFP, din care sa reiasa ca of nu are dat catre Bug gen cons. Se va prez sit oblig scad in luna ant celei in care se dep of.-Cert priv pl oblig catre bug loc elib de catre dir de spec din cadrul Prim in a caror raza terit of are desc, suc, sed sec, pl din care sa reiasa ca of nu are oblig rest la buge loc. Se va prez sit oblig sc in luna ant celei in care se dep of. Cert const emis de ORC de pe langa Trib. terit in orig sau copie certif pt conf cu orig cu semn si stamp din care sa rez ob de act al op ec a cod C.A.E.N coresp- Aut .de funct in orig sau cop certif pt conf cu origOfertantul clasat pe primul loc va depune la solicitarea autoritatii contractante documentele in original sau copie legalizata- Aut.sanit. veter. de depoz. livrare si transp
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Copie dupa ultimul bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente.Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Exp sim: - Lista princip contr de livrari produse in ultimii 3 ani.Aut.sanit. veter. de depoz. livrare si transp
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasat in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 07:03