Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie paine alba


Detaliu pentru invitatia numarul 336203
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul de Psihiatrie Nucet
Numar invitatie: 336203/27.09.2012
Denumire contract: achizitie paine alba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Psihiatrie NucetCod fiscal: 5105385, Adresa: Str. Pescarusului, nr. 5, , Nucet, Telefon: 0259.339400, Fax: 0259.339400
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ONLINE IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie paine alba
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie paine alba feliata de 1 kg ambalata.Conform caietului de sarcini se doreste si transportul la sediul achizitorului. Valoarea estimata a contractului (fara suplimentari)este de 16662.50, iar valoarea estimata cu posibilele suplimentari prin act aditional este de 48572.8 lei fara tva.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 48, 572.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare este in suma de 300 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (conform art. 85 lit b din HG 925/2006).Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire conform art. 86 din HG 925/2006.Contul pentru garantia de participare este: RO90TREZ0785041XXX001261 deschis la Trezoreria Beius
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.nr.34/2006( Formular nr. 2)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G.nr.34/2006 (Formular nr.1)Se vor prezenta: Pentru persoane juridice romane: 3. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale ) care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul(ord. 509/2011) , 4. Certificat de atestare fiscala - (datorii la bugetul consolidat general )care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul(ord. 509/2011).5. Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010. Formular nr. 56. Declaratie pe proprie raspndere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 ( evitarea conflictului de interese )din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare.( Formular nr 6) Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Ec.Bota Liana - Manager, Ec. Petruse Suciu Cristina - Director Fin. Contabil. Persoane care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire.: Ing. Aron Aurel - Presedintele comisiei, Ec. Varzan Adriana - membru. Ec. Dobra Elena Carmen - MembruScadenta se va efectua in luna anterioara depunerii ofertelor.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180, 181 sau art. 69.1 din O.U.G.nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. -Certificat Constatator emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial in conformitate cu prevederile legii nr. 26/1990;Pentru persoanele juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare.Documentele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stamplila ofertantului si mentiunea?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra medie de afaceri realizata in ultimii trei ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ONLINE DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer