Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie paine alba


Detaliu pentru invitatia numarul 342789
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul de Psihiatrie Nucet
Numar invitatie: 342789/18.02.2013
Denumire contract: achizitie paine alba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Psihiatrie NucetCod fiscal: 5105385, Adresa: Str. Pescarusului, nr. 5, , Nucet, Telefon: 0259.339400, Fax: 0259.339400
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: online in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie paine alba
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie paine alba feliata de 1 kg ambalata.Conform caietului de sarcini se doreste si transportul gratuit la sediul achizitorului. Valoarea estimata a contractului (fara suplimentari)este de 73297, 55lei, iar valoarea estimata cu posibilele suplimentari prin act aditional este de 106264.22 lei fara tva.Optiuni: posibila suplimentare conform prevederilor art.6 alin.3 din HG925/2006
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 73, 297.55 - 106, 264.22 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare este in suma de 1460 lei.Pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (conform art. 85 lit b din HG 925/2006).Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire conform art. 86 din HG 925/2006.Contul pentru garantia de participare este: RO72TREZ0785006XXX003044 deschis la Trezoreria Beius
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.nr.34/2006( Formular nr. 2)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G.nr.34/2006 (Formular nr.1)Se vor prezenta: Pentru persoane juridice romane: 3. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale ) care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul(ord. 509/2011) , 4. Certificat de atestare fiscala - (datorii la bugetul consolidat general )care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul(ord. 509/2011).5. Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010. Formular nr. 56. Declaratie pe proprie raspndere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 ( evitarea conflictului de interese )din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare.( Formular nr 6) Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Ec.Bota Liana - Manager, Ec. Petruse Suciu Cristina - Director Fin. Contabil. Persoane care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire.: Ing. Aron Aurel - Presedintele comisiei, Ec. Varzan Adriana - membru. Ec. Dobra Elena Carmen - MembruScadenta se va efectua in luna anterioara depunerii ofertelor.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180, 181 sau art. 69.1 din O.U.G.nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. -Certificat Constatator emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial in conformitate cu prevederile legii nr. 26/1990;Pentru persoanele juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare.Documentele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stamplila ofertantului si mentiunea?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra medie de afaceri realizata in ultimii trei aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii trei aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2013 11:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer