Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie paine alba


Detaliu pentru invitatia numarul 351073
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA JEBEL
Numar invitatie: 351073/25.07.2013
Denumire contract: achizitie paine alba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA JEBELCod fiscal: 5189300, Adresa: COM.JEBELJUD.TIMIS, Jebel, Telefon: 0256/394442, Fax: 0256/394026
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM.JEBELJUD.TIMIS, Jebel, Romania, cod postal: 307235, telefon: +4 0256394442, fax: +4 0256394026, persoana de contact: VIOREL BOGDAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul Spitalului de Psihiatrie si pentru Masuri de Siguranta Jebel;com.Jebel;Jud.Timis;Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie paine alba
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoare estimata :59780 lei, fara TVA(valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele si totodata este si valoarea estimata fara suplimentari)Optiuni: In conformitate cu Art.6 alin.3 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 59, 780 - 118, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de particip.tr. prez. pana cel tarziu la desch. ofertelor, in original, in cuantum de 2% resp. :1195, 60 RON, iar valab. ei este de 90de zile de la data limita de depun. a ofertei. Cont.de dep a gar.de partic. : RO15TREZ6245005XXX000047, desch. la Trez.Deta.Se poate const.prin virament bancar sauinstrum.de garantare emis in cond.legii de o societ. bancara sau de o societ.de asig.din Romania resp.de o banca sau de o societ.de asig.din strainatate, de pref. cu corespondent in Romania.In caz. Scris. de gar. bancara emise de o banca sau de o societ.de asig.din strainatate, se va prez. in anexa traducerea autoriz. si legaliz. a ac.Pt.gar.de partic.const. prin scrisoare de gar.bancara, se va fol. - formularul nr.4.Gar. de partic.se poate const. si prin depunere la casieria autorit.contractante a unui ordin de platacu cond.confirm.acestuia de catre banca emitenta pana la data deschid.ofertelor.sau a unei sumein numerar in cazul in care val.gar.de particip. este redusa ca val. . Echivalenta pentru gar.de particip.depusa in euro sau alta valuta se va face la cursul BNR dindata anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Dep.gar.de partic.este oblig. si const.criteriu eliminatoriu. In caz. Asocierii, gar. de partic.se poate const.de unul dintre asociati sau de amandoi, pana la incidenta val.garant. In caz.IMM se prez. Formul.3 , in orig. , gar. de part. se poate const.in procent de 50%. In caz.asocierii dintre doi operat. econom., fiecare fiin IMM asoc.rezult. poate benef.de reduc.prevaz la art.16 alin(2) din Lg.346/2004. Reducerea de 50% pt. Gar. de particip. se aplica si in cazul grupurilor de operat.economici ce depun oferta comuna, daca ac. grupuri sunt alcatuite exclusiv din IMM, indif.daca acestea sunt pers.fizice sau juridice romane sau straine.
Garantie de buna executie
Gar.de buna executie se const in cuantum de 4 % din val. contractului fara TVA. Mod de const.: , instrum.de garant. emis in cond.legii de o societ.bancara sau de o societ.de asig. din Romania resp.de o banca sau de o societ. de asig.din strainatate, de pref. cu corespondent in Romania. Daca partile convin, gara.de buna executie se poate const.si prin retineri succesive din sumele datorate pt fact. Partiale.Daca aut.contractanta are calit. de autorit. publica, instit. publica, contractantul are oblig.de a desch. la unitat.Trez.Statului din cadrul organ. fiscal competent in administer. acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit.contractante.Suma initiala ce se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu tr.sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contract. In caz.ofertant.castigatori ce fac parte din categ.IMM, gar.de buna exec.se poate const in % de 50%din val.fara TVA a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul incare operatorul economic depune oferta pe cont propriu: 1. Declaratie privind eligibilitatea ? Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG.34/2006 actualizata, completata in conformitate cuformularulnr.10 (datata, semnata, stampilata) ? in original;Nota 1: Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 din OUG. 34/2006 actualizata, duce la excluderea ofertantului dinprocedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata ? Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.181 din OUG.34/2006 actualizata, completata in conformitate cuformularulnr.11 (datata, semnata, stampilata) ? in original;Nota 1 : Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG. 34/2006 actualizata, duce la excluderea ofertantului dinprocedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata va fi insotita de : A)Pentru persoanele fizice sau juridice romane: a)Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala, Directia Publica a Finantelor Locale , privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat general consolidat care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscal la bugetul de stat general consolidat - original sau copie legalizata sauincopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilatade catrereprezentantul legal al ofertantului .Nota 1: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Nota 2: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat vor fi descalificate/respinse.Sib) Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plataimpozitelor si taxelor catre bugetul local - original sau in copie legalizata sauincopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilatade catrereprezentantul legal al ofertantului.Nota 1: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Nota 2 : Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul local, vor fi descalificate/respinse.B) Pentru persoanele fizice sau juridice straine: c. Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct. a. si b., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine- in original sau copie legalizata si traducere legalizata in limba romana;saud. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b) ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii(semnata, datata , stampilata);saue. Daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 -formularul nr.12 - in original ;4.Declaratie pe propria raspundere(ofertant/ofertat asociat/subcontractant/tert sustinator)privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (datata, semnata, stampilata)?formularul nr.13 - in originalNota: In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Comitet director: Manager: Dr.Ioana PopescuDirector financiar contabil: Ec.Petre TrancotaDirector medical: Dr.Sabina NegrutDirector Ingrijiri: As.Sofia Murariu.Alte persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derulare si finalizarea procedurii de atribuire in speta: Ing.Emilia Munteanu , Jr.Olariu Alexandru, Jr.Olaru Marius; Dl.Davidovici Vladimir, Ing.Popa Vinicius, Mag.Spariosu Alina.5. Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura(datata, semnata, stampilata)- formularul nr. 5 -in original.IN CAZUL ASOCIERII: - Documentele privind situatia personala a candidatului sau ofertantului vor fi prezentate pentru fiecare asociat in parteIn cazul unei asocieri, in documentele de calificare va fi prezentat : - Acordul de asociere ? formularul nr. 7, in original, care trebuie sa contina cel putin: - lista tuturor asociatilor;
- nominalizarea liderului de asociatie;
- clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului;
- imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv;
- clauze prin care asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intraga durata a contractului, in situatia in care oferta este declarata castigatoare.- Declaratieprivind proportia in care contractul urmeaza a fi indeplinit de catre asociati si specializarea acestora, conform formularului nr. 8, in original.- Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire. ? se va prezentaformularulnr. 6, in originalContractul de asociere va contine clauze specifice referitoare la neindeplinirea obligatiilor asumate prin acesta (cu privire la penalitati, daune interese, reziliere etc.).Nota: In situatia in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, liderul asociatiei va prezenta autoritatii contractante dovada legalizarii din punct de vedere formal a asocieriiNeprezentarea acordului de asociere, dupa declararea ofertei castigatoare, atrage dupa sine nesemnarea contractului de achizitie cu ofertantii asociati declarati castigatoriIN SITUATIA SUSTINERII DE CATRE TERTI A OFERTEI: - Declaratie privind eligibilitatea, conform prevederilor art .180- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a).c¹)si d) din OUG 34/2006 actualizata Persoane juridice/fizice romane: 1. Certificatul constatator emis de ONRC- informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor iar obiectul contractului va trebui sa aiba corespondent CAEN in certificatul constatator emis de ONRC ? in original sau copie legalizata sauincopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilatade catrereprezentantul legal al ofertantului.Nota. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii sa prezinte Certificatul constatator in original sau in copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.Persoanele fizice vor prezenta autorizatia de functionare - incopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilatade catrereprezentantul legal al ofertantului .Persoanele fizice/juridice straine -trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, la o grupare legal constituita , in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri- in copie legalizata si traducere legalizatain limba romana , valabile la data deschiderii ofertei.2. Autorizatie sanitar - veterinara de functionare(emisa in conformitatecu ORDIN ADMINISTRATIE PUBLICA nr.111/2008 )-valabila ladata limita de depunere a ofertelor - Document emis de Directia Sanitar Veterinara prezentat incopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilatade catrereprezentantul legal al ofertantuluiIN CAZUL ASOCIERII: - Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale- vor fi prezentate pentru fiecare asociat in parte.- Cerinta privind autorizarea obiectului de activitate va fi indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale (datata, semnata, stampilata)- Formularul va fi insotit dedocumente relevante pentru sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Nota 1 : Se solicita cifra medie de afaceri pe domeniul de activitate aferent contractului din cel mult ultimii 3 ani.(2010, 2011, 2012).Valorile vor fi exprimate in lei si euro.Pentru calculul echivalentei se va tinecont de cursul mediu anul lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro in lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre banca nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si se vor specifica ratele utilizate in oferta depusa.Nota 2: Informatiile cuprinse in fisa vizeaza activitatea din anii2010, 2011, 2012, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.2.IN SITUATIA SUSTINERII DE CATRE TERTI A OFERTEI: In cazul in care ofertant. isi demonstr.sit.economico-financiara invocand si sustin.acord. de catre o alta pers., at. acesta are oblig. de a dovedi sust. de care benef. prin prez.unui angajament ferm al tertului(in original) , prin care ac.confirma faptul ca va pune la dispoz.ofertant.resurselefinanciareinvocate.3.IN CAZUL ASOCIERII: Documentele priv. capacit. economico-financiarasolicitatevor fi prezentate asfel: situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asociati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privindlista cu principalele livrari de produse similareefectuate in ultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ, 2.Autorizatia sanitara pentru mijloacele de transport- valabila ladata limita de depunere a ofertelor -Document (eliberat in conformitate cu ORDIN ADMINISTRATIE PUBLICA nr.111/2008) emis de Directia Sanitar Veterinara care certifica faptul ca mijloacele de transport cu care se vor livra produsele care fac obiectul contractului sunt autorizate sanitar-veterinar -incopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilatade catrereprezentantul legal al ofertantului.3. IN CAZUL ASOCIERII: Cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite cumulativ.4.IN SITUATIA SUSTINERII DE CATRE TERTI A OFERTEI: In cazul in care ofertant. isi demonstr.capacit.tehnica si profesionalainvocand si sustin.acord. de catre o alta pers., at. acesta are oblig. de a dovedi sust. de care benef, de regula, prin prez.unui angajament ferm al tertului(in original) , prin care ac.confirma faptul ca va pune la dispoz.ofertant.resursele tehnice si profesionaleinvocate. 1Certificate sau documente emise de organisme acreditate in conformitate cu standarde europene sau nationale care atesta ca ofertantul are certificatSistemul de management al sigurantei alimentelor SR EN ISO 22000:2005 sau echivalent - valabileladata limita de depunere a ofertelor; incopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilatade catrereprezentantul legal al ofertantuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2013 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer