Achizitie publica - Achizitie paine alba cu sare 600gr si paine alba fara sare 300gr
Detaliu pentru invitatia numarul 343672
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343672/11.03.2013
Denumire contract: Achizitie paine alba cu sare 600gr si paine alba fara sare 300gr
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DEVACod fiscal: 4374385, Adresa: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Deva, Telefon: +40 254214616, Fax: +40 0254254212516
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Deva, Romania, cod postal: 330084, telefon: +40 254214616, fax: +40 0254254212516, persoana de contact: LILIANA NEGREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Deva, Romania, cod postal: 330084, telefon: +40 254214616, fax: +40 0254254212516, -sala de sedinta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie paine alba cu sare 600gr si paine alba fara sare 300gr
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie paine alba cu sare 600gr si paine alba fara sare 300gr
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 256, 740 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este: LOT.1.(Paine 600gr)= 1848lei fara TVA, LOT.2(Paine 300gr)= 719.40 lei fara TVA. Valabilitatea garantiei este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO52TREZ3665006XXX005239 la Trezoreria Deva sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau depunere de numerar la casieria spitalului.Garantia de participare se prezinta in original la Spitalul Judetean de Urgenta Deva, jud Hunedoara-la registratura, cel tarziu la data deschiderii ofertelor .In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului.In situatia in care ofertantii doresc sa constituie garantia de participare in euro , pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratii privind eligibilitatea: Ofertantul/asociatul/subcontractantul/persoana care sustine ofertantul sau asocierea nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Ofertantul/asociatul/subcontractantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 din OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea financiara/ tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, onformprevederilor art. 181 lit. a), c1) si d).? CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta? (Conf Ordin 314/21.10.2010)? Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69/ 1 din OUG 34/2006 -Se completeaza Formular C: Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia de neincadrare in prevederile art 69/ 1 din OUG 34/2006 sunt: Laza Calin Mircea-manager;Vetuta Stanescu-director financiar-contabil;Ioan Ludosean-sef serviciu administrativ;Liliana Negrea-sef birou achizitii publice;Emilia Dinis-sef birou transport-aprovizionare, Vidican-Dinu Ramona-referent birou achizitii, Iulia Bartan/Cotarlea Adrian-consilier juridic, Demian Medela-magaziner, Nicoara Livia/ Albu Dana-as. Dietetician. Formularul C se va solicitaatat subcontractantului cat si tertului sustinator, ? Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiuneaconform cu originalul? Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta ? original/ copie legalizata / copie lizibila cu mentiuneaconform cu originalulPersoanele juridice/fizice straine vor prezenta formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliuSau in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nuse emit documente de natura celor prevazute mai sus(privind indeplinireaobligatiilor de plata) ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundereprivind indeplinirea acestor obligatii. ? Certificat constatator emisde Oficiul Registrului Comertului sa cuprinda informatii actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor( original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul ) si din care sa rezultacaa) obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publiceb) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la falimentPersoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, Licenta de fabricatie in conformitate cu ordinul numarul 357 din 26.05.2003 (actualizat), Lista principalelor livrari de produse efectuatein ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clenti privati.Livrarea de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar Certificare sisteme de management al calitatii ISO 9001:2008/echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2013 13:02