Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Paine alba cu sare si fara sare


Detaliu pentru invitatia numarul 290504
Autoritate contractanta
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BACAU
Cod de identificare fiscala: 4278728
Adresa: Strada Spiru Haret, nr. 2 - 4, Bacau
Telefon: 0234536836
Fax: 0234517424
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie Paine alba cu sare si fara sare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare paine alba cu sare si fara sare, feliata, 500 grame - conform precizarilor din documentatia de atribuire
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 20.04.2011 17:41
Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Judetean de Urgenta Bacau, Municipiul Bacau, Str. Spiru Haret, Nr.2, Cod postal 600114, Pavilion Administrativ-Secretariat
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Bacau, Municipiul Bacau, Str. Spiru Haret, Nr.2, Cod postal 600114, Pavilion Administrativ, Sala de consiliu, Etaj I
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 307, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Decl priv eligibilit.2.Decl priv neîncadr în sit prev la art. 181 ? OUG 34/20063.Certificat achitarea obligatiilor buget stat4.Certificat plata taxe si impozitel locale.5.Certificat de particip la licitatie cu oferta independenta.6.Decl bancare care sa ateste bonitatea ofertant7.Bilant contabil la 30.06.2010.8.Declaratie privind cifra medie de afaceri.9.Lista livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani.10.Decl referitoare la echipamentele tehnice11.Declaratie personalul/organismul tehnic de specialitate12.Certificate atestare conformitate produse13.Licen?a de fabrica?ie eliberata de catre Ministerul Agriculturii14.Autorizatie de distributie15.Autoriza?ia de func?ionare emisa de catre ASP pt producator / distribuitor ?i pt mijloc de transport16.Autoriza?ia sanitar ? veterinara emisa de catre DSV, pt producator / distribuitor, si pt mijloc de transport cu care se face livrarea produselor.
Documentatia de atribuire, in forma completa, se regaseste anexata prezentei invitatii de participare.Garantia totala de participare = 6000 lei (valabila 60 de zile de la deschiderea ofertelor)
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer