Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE PAINE PROASPATA ALBA , 400gr


Detaliu pentru invitatia numarul 320711
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BOTOSANI
Numar invitatie: 320711/24.02.2012
Denumire contract: ACHIZITIE PAINE PROASPATA ALBA , 400gr
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BOTOSANICod fiscal: 17093020, Adresa: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Telefon: 0231537993, Fax: 0231511047
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Romania, cod postal: 710171, telefon: +40 231537993, fax: +40 231511047, persoana de contact: DGASPC Botosani
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Romania, cod postal: 710171, telefon: +40 231537993, fax: +40 231511047, persoana de contact: DGASPC Botosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PAINE PROASPATA ALBA , 400gr
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PAINE PROASPATA ALBA , 400gr- 115.000 kg/an
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 304, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DAPaine proaspata alba = 6095 lei.Solicitam garantie de participare conf Art 278/1 din OUG 34/2006Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin: - virament bancar in contul RO39TREZ1165006XXX002446 deschis la Trezoreria Botosani, CUI 17093020-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul scrisorii de garantie bancara de participare, se va folosi Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare ;
- numerar la casieria autoritatii contractante.In cazul asociatilor , pentru a beneficiade prev, Lg.346/2004, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in catg.IMM-urlor.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare, In cazul nostru valoarea estimata este de 304750 lei cuantumul garantiei de participare se va retine conf. art. 278^1( alin.(1), lit.a) din OUG 34/2006 care este de 1% respectiv: 3047 lei.
Garantie de buna executie
10%din val.de atrib.contract, fara TVA, vir.bancar in contRO39TREZ1165006XXX002446, CUI17093020;instr.de garant.emis in cond.legii de o soci.bancara ori de o soci.de asig., care se prez.in origi., in cuant.si pt peri.prevaz.in doc.de atrib.;numerar la casieria AC.;nu se accepta constit.garant.prin retineri succesive.Conform.cu prevederile L346/2004 priv.stimul.infiintarii de IMM, garant.b.exe.se poate constitui si in cuantum de 50% din suma solicit.initial.(Decl.privind incadr.in categ.IMM).Garantia va fi val. pt.toata perioada de derulare a contract.si va fi eliberata/restituita in cond.prevaz.de legi.in vig.Furniz.are oblig de a lua mas.neces. pt prelungi. valab.garant.b.exe.constit.in baza contrac.Achizit.are dreptul de a emite pretentii asupra garant.b.exe, in limita prejudiciului creat, daca contract.nu isi indeplineste oblig.asumate prin contract.Anterior emiterii unei pretentii achizit.are oblig.de a notifica acest lucru prestat., precizand toate oblig.care nu au fost respectate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr.3 din Sectiunea Formulare(ofertantul /asociatul/subcontractantul/persoana care sustine ofertantul sau asocierea nu trebuie sa se incadreze in prev.art.180 din OUG34/2006). ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formular nr. 4 din Sectiunea Formulare ((ofertantul /asociatul/subcontractantul/persoana care sustine ofertantul sau asocierea nu trebuie sa se incadreze in prev.art.180 din OUG34/2006) ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de DGFPCFS-care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?.-Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local ? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificat de participare la licitatie cu oferta indepenednta, Formular nr. 6.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69ยน din OUG nr. 34/2006.persoanele cu functie de decizie din cadrul AC sunt: Liviu Nicole Radasanu-director ex;Doina Nacu Manole-dir.ex.adj;Valentin Alexandru Colbu-sef serviciu juridic.Marius Constatnin Budai-sef serviciu ach.pb;Olguta Lenica Bulgariu-Presedinte comisie ev;Andy Murariu -sef centru membru comisie cu drept de vot;Gradinaru Anca membru comisie ev.cu drept de vot;Balan Cristina - membru de rezerva cu drept de vot.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular nr. 7 -Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului ComertuluiPersoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romanaPentru ofertantul clasat pe locul I, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentele in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - declararea cifrei de afaceri realizata in ultimii trei ani (2009, 2010, 2011)- bilantul contabil la data de 30.06.2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.- recomandari din partea unor beneficiari/clientiprivind lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani ( cel putin o recomandare, in original sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?);
- buletin de analize emis in anul 2012;
- mostre Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001;2008, sau alte standarde de certificare echivalente, in termen de valabilitate(in copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcare directa de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2012 15:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer