Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie paine semialba 2013 - 2014


Detaliu pentru invitatia numarul 352620
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Penitenciarul Vaslui
Numar invitatie: 352620/14.08.2013
Denumire contract: Achizitie paine semialba 2013 - 2014
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul VasluiCod fiscal: 4446325, Adresa: str. AVICOLA, nr.2, Vaslui, Telefon: +40 235322135, Fax: +40 235322135
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. AVICOLA, nr.2, Vaslui, Romania, cod postal: 737365, telefon: +40 235322135, fax: +40 235322135, persoana de contact: MIHAI CIRLIG
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Vaslui, str. AVICOLA, nr.2, Vaslui, Romania, cod postal: 737365
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie paine semialba 2013 - 2014
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Atribuirea unui acord-cadru pentru achizitie paine semialba pentru 12 luni in perioada 2013 - 2014
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 406, 364 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare : max. 2% din valoarea maxima estimata, respectiv 8.127, 28 lei conform pct. 2 (art. 43^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari), OUG 76/30.06.2010. In situatia constitituirii garantiei de participare in alta valuta se va lua in calcul cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare.Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, virament bancar, prin ordin de plata sau orice alt mijloc legal prevazut in HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare . Cod IBAN RO24TREZ6565005XXX000229 deschis la Trezoreria Mun. Vaslui. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data depunerii ofertelor. Suma ce va fi retinuta in cazul in care este aplicabil art.278 ind. 1 din OUG 34-2006. este de 4.063, 64 lei.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 7% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara, virament bancar, prin ordin de plata sau orice alt mijloc legal prevazut in HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare . Cod IBAN RO24TREZ6565005XXX000229 deschis la Trezoreria Mun. Vaslui. I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art. 16, al 2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie neincadrare in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. nr.34/2006Ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere ca nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: directorul unitatii Eusebio Branza, directorul adjunct economico-administrativ, Alexandru Constantin Nastase, consilierul juridic, Florin Ciobanu, sef serviciu logistica Silviu Dragoi, responsabil achizitii Mihai Cirlig, contabil Aniela Asavoaei, contabil Rodica Loghin, in conformitate cu formularul din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire.- declaratie privind eligibilitateOfertantul va depune o declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu formularul din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire.- neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006Ofertantul va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 si in acest sens va depune o declaratie completata in conformitate cu formularul din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire.- certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice (ANAF) si Consiliile LocaleOfertantul va confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat general si la bugetele locale prin certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale, formular tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Certificatele privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local nu trebuie sa contina debite, sub sanctiunea respingerii ofertei.- declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independentaOfertantul va depune un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu formularul din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire. - certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiOfertantul va depune certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, formular tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani., - Ultimul bilant contabil (la 31.12.2012) prescurtat inregistrat la Agentia Nationala de Administrare Fiscala.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - prezentare a cel putin a unui certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa rezultemodul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului. - Documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor, prin referire la specificatii sau standarde relevante - CertificatISO 22000:2005 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 28.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2013 08:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer