Achizitie publica - Achizitie paine semialba si paine alba fara sare
Detaliu pentru invitatia numarul 345365
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345365/16.04.2013
Denumire contract: Achizitie paine semialba si paine alba fara sare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciar Spital BucurestiCod fiscal: 4266146, Adresa: Str. Sabarului Nr1, Jilava, Telefon: +40 0214570181/291/212, Fax: +40 0214570154
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP, sau la adresa : www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie paine semialba si paine alba fara sare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie paine semialba si paine alba fara sare
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 600 - 204, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? cuantumul garantiei pentru participare in suma fixa de1%din valoarea estimata a contractului : total- 2044 leiPentru lot 1:1825 leiPentru lot 2:219 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (formularul nr.11- scrisoare de garantie bancara, emisa de o banca care nu se afla in procedura de reorganizare judiciara sau faliment sau de o societate de asigurari, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)? ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in cont RO08TREZ4215005XXX000246 ?Trezoreria Ilfov? depunerea in numerar, la casieria autoritatii contractanteNota: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse, cf. HG 925/2006, art.36, lit.a.), ofertele fiind considerate inacceptabile.Garantia de participare se poate retine in conditiile prevazute la art.278¹ din OUG 34/2006.Data la care se face echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta va fi data publicarii invitatiei de participare, se va lua in calcul cursul BNR.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune atat in SEAP, conform art. 17 din HG 1660/2006, cat si in original, la sediul autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 Completare : Formular 1.Prezentare-original , copie legalizata sau copiecu mentiunea conform cu originalulCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in dispozitiileprevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 Completare: Formular 2 .Prezentare original , copie legalizata sau copie cu mentiunea conform cu originalul . Persoane cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire: dr.Mihai Apavaloaei- Director, Oana Muntean, -pt. Sef serviciu economico-administrativ , Mariana TIREA ? director pentru probleme medicale, Geta IVANICA-membru comisie evaluare, Delia DOBOS- membru comisie evaluare, Violeta ANGHEL ?membru comisia de evaluare, Adela Ionescu ? Contabil sef, Simona ANI ? ofiter ec.I ? acorda viza pt.control financiar preventiv propriu, Loredana Coratu ? Consilier juridic, Petru Strugariu ? inlocuitor ofiter achizitii, Mihaela CAMPEANU ? responsabil viza pt.control financiar preventiv propriu CFPP 2Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 Completare : Formular 3.Prezentare-original , copie legalizata sau copie cu mentiunea conform cu originalul .Cerinta nr.4- Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor PublicePrezentare ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea -conform cu originalul- certificatul fiscal sa prezinte informatii din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 5- Certificat Fiscal privind impozitele si taxele locale emis de PrimariePrezentare ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea -conform cu originalulcertificatul fiscal sa prezinte informatii din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 6- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Formular 6 ? cerinta obligatoriePrezentare ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea -conform cu originalul III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleNivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerintanr.1 -Certificat constator emis de Oficiul Registului Comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala completat cu toate informatiile care trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor sidin care rezulta obiectul de activitate al operatorului economic care sa includa obiectul achizitiei.? Pentru persoane juridice/fizice romane : prezentare ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea - conform cu originalul»? -Pentru persoane juridice/fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.04.2013 07:59