Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie paine si cozonac 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 348406
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL DE URGENTA TG-CARBUNESTI
Numar invitatie: 348406/12.06.2013
Denumire contract: achizitie paine si cozonac 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE URGENTA TG-CARBUNESTICod fiscal: RO 4510266, Adresa: STRADA TEILOR, NR 1 JUDETUL GORJ, Targu Carbunesti, Telefon: +40 253378165, Fax: +40 253378085
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA TEILOR, NR 1 JUDETUL GORJ, Targu Carbunesti, Romania, cod postal: 215500, telefon: +40 253378165, fax: +40 253378085, persoana de contact: MADALINA NOVAC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: spitalul orasenesc de urgenta tg-carbunesti, strada eroilor, nr 51, judetul gorj, biroul achizitii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie paine si cozonac 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE PAINE SI COZONAC.VALOAREA ESTIMATA MINIMA A CONTRACTULUI INITIAL(PANA LA 31.12.2013)-74.700 RON-REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA A PREZENTEI PROCEDURI, IN FCTIE DE CARE SE VOR ELABORA SI EVALUA OFERTELE.VALOAREA ESTIMATA MAXIMA A CONTRACTULUI INITIAL(01.01.2014-30.04.2014)-99.600 RON-REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA CE CONTINE SI VALOAREA SUPLIMENTARILOR PENTRU PRIMELE 4 LUNI ALE ANULUI 2014.Optiuni: VAL EST. MINIMA FARA TVA -74700 LEIVAL EST.MAXIMA FARA TVA - 99600 LEI
II.1.6) CPV: 15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 74, 700 - 99, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
da.este calculata in suma fixa pentru fiecare lot in parte si precizata in anexa B.Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancare , virament bancar, prin ordin de plata sau orice alt mijloc legal prevazut in HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. cod IBAN: RO 92TREZ3375006XXX000982 deschis la trezoreria Tg Carbunesti. IMM-urile pot beneficia de reducerea cu 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prev legii nr 346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.IN EVENTUALITATEA FORMULARII UNEI CONTESTATII SI IN CAZUL RESPINGERII ACESTEIA DE CATRE CNSC , AUTORIT.CONTR.VA RETINE DIN GARANTIA DE PARTICIPARE SUMA DE 747LEI PENTRU LOTUL 1.GARANTIA DE PARTICIPARE SE VA DEPUNE IN LEI SAU IN EURO LA CURSUL DE SCHIMB PUBLICAT DE BNR CU 5 ZILE INAINTEA DATEI LIMITA STABILITE PENTRU PRIMIREA OFERTELOR.
Garantie de buna executie
se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancare , virament bancar, prin ordin de plata sau orice alt mijloc legal prevazut in HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. cod IBAN: RO 92TREZ3375006XXX000982 deschis la trezoreria Tg Carbunesti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. declaratia privind eligibilitatea- completarea formularului: din sectiunea formulare2. declaratie privind neincadrarea in sit prev art. 181 din OUG nr 34/2006 cu modif si complet ulterioare - completarea formularului anexat din sectiunea formulare (atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatile prevazute de articolul 181 lit a, c1)si d) din oug 34/2006 cu modif si compl ulterioare)3. certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ord 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. completarea formularului: din sectiunea formulare4. declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69'1 din oug 34/2006 cu modif si complet ulterioare din sectiunea formulare (atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatile prevazute de articolul 69ยน1din oug 34/2006 cu modif si compl ulterioare)Lista privind personalul angajat cu fuctie de decizie: dr.Tirziu Constantin ?manager;Niculescu Bogdan-director medical;ec.Chiriac Felicia-director financiar-contabil;jr.Mondoaca Anca ?consilier juridic;ec.Novac Madalina-economist-serviciul Achizitii;ec.Calina Liviu ?economist serviciul achizitii;as.Teodorescu Michaela ?asistent medical dietetician.5. declaratie de atestare fiscala eliberata de administratia financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datori fiscale la bugetul de stat general consolidate, in copie"certificate conform cu originalul". dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scdente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6. certificat fiscal privind inpozitele si taxele locale ca nu figureaza cu creantele bugetare de lata catre bugetul local, in copie "certificata conform cu originalul" dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scdente in luna anterioara celei in care se depune oferta. certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul.Pentru ofertantul clasat pe locul 1 , aut.contr.va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilanTUL CONTABIL AFERENT ANULUI 2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DIN ULTIMII 3 ANI DIN CARE SA REIASA CONFORM CERTIFICATELOR /DOCUMENTELOR PREZENTATE CA OFERTANTUL A FURNIZAT PRODUSE SIMILARE CU CELE CARE FAC OBIECTUL PREZENTULUI CONTRACT CONTRASEMNATE DE O AUTORITATE ORI DE CATRE CLIENTUL BENEFICIAR. certificare sisteme de management al calitatii ISO 9001:2008/echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2013 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer