Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie paine si produse de panificatie


Detaliu pentru invitatia numarul 300101
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Satu Mare
Cod de identificare fiscala: 15418983
Adresa: str. Corvinilor nr.18, Satu Mare
Telefon: 0261-768830, int 108
Fax: 0261-768830
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: achizitie paine si produse de panificatie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: furnizarea de paine si produse de panificatie(cornuri, cozonaci, etc)
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.06.2011 13:39
Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: DGASPC Satu Mare, str. Corvinilor, nr.18, Secretariat
Data si ora deschiderii ofertelor: 01.07.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DGASPC Satu Mare, str. Corvinilor, nr.18, Biroul Achizitii Publice.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 14
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 281, 976 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Situatia personala a ofertantului: Form2 Decl. privind sit. personala a operatorului economic;Form 8 Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;certificate de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si local .2.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale-Certificat constatator emis ORC;Copie certificat de inregistrare.3.Situatiaeconomico-financiara -Form3 Informatii generale.4.Capacitatea tehnica si/sau profesionala- form 4 lista principalelor livrari de produse in ultimii 3ani;recomandare din partea unui beneficiar/client;decl pe propria raspundere din care sa reiasa ca op economici au implementat si mentin o procedura sau proceduri permanente bazate pe principiile HACCP;autorizatie sanitara de functionare ;buletin de analiza pentru prod paine;licenta de fabricatie;form 6-declaratie privind dotarea tehnica si personalul de care dispune pentru indeplinirea contr;autorizatie sanitar veterinara pt mijl de transport.
acces direct si nerestrictionat din SEAPcuantumul garantiei de participare este 2830lei: lotul 1 -1720 lei, lotul 2- 1110 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer