Achizitie publica - Achizitie panouri si indicatoare de semnalizare turistica
Detaliu pentru invitatia numarul 135761
JUDETUL VASLUI
Cod de identificare fiscala: 3394171
Adresa: Stefan cel Mare nr 79, Vaslui
Telefon: 0235361088
Fax: 0235361090
Denumire invitatie: Achizitie panouri si indicatoare de semnalizare turistica
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 28527400-6 - Panouri de semnalizare si articole conexe (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: achizitie panouri si indicatoare de semnalizare turistica in cadrul proiectului ITINERARII CULTURAL- RELIGIOASE: VASLUI-HANCESTI- LEOVA? finantat prin Programul de Vecinatate Romania- Moldova- Phare CBC 2004.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 24.04.2008 14:29
Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2008 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul judetean Vaslui, str.Stefan cel Mare, nr.79, cod postal: 730168, judetul Vaslui, Romania, Telefon: 0235/361086, Fax: 0235/361091.
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2008 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul judetean Vaslui, str. Stefan cel Mare, nr.79, cod postal: 730168, judetul Vaslui, Romania.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie de eligibilitate ;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat si bugetele locale;
-Certificat de inregistrare in Registrul Comertului;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal ;
-Declaratie privind cifra de afaceri medie din ultimii 3 ani;
-Lista principalelor contracte similare din ultimii 3 ani ;
-Experienta similara ;
-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;
-Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii-Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti (daca este cazul);
-Acord de subcontractare (daca este cazul);
Etaj 2, camera 217, contra sumei de 20lei, achitata la casierie, etaj 2, camera 213 sau in contul RO72TREZ65621360250XXXXX deschis la Trezoreria Vaslui, cod fiscal 3394171.