Achizitie publica - ACHIZITIE PATURI SECTIE SIMPLE PENTRU SPITAL CU SALTEA
Detaliu pentru invitatia numarul 332224
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332224/24.07.2012
Denumire contract: ACHIZITIE PATURI SECTIE SIMPLE PENTRU SPITAL CU SALTEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE NEUROPSIHIATRIE CRAIOVACod fiscal: 12688940, Adresa: CALEA BUCURESTI, NR.149, Craiova, Telefon: 0251/597857, Fax: 0251/597857
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA BUCURESTI, NR.149, Craiova, Romania, cod postal: 200260, telefon: +40 251597857, fax: +40 251597857, Secretariatul unitatii.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA BUCURESTI, NR.149, Craiova, Romania, cod postal: 200260, telefon: +40 251597857, fax: +40 251597857 - BIROUL ACHIZITII PUBLICE CONTRACTARE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PATURI SECTIE SIMPLE PENTRU SPITAL CU SALTEA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare, livrare, respectiv montare si punere in functiune a produselor necesare : « Pat sectie simplu pentru spital cu saltea »
II.1.6) CPV: 33192120-9 - Paturi de spital (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 274, 193 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantie de participare 2 % in cuantum de 5 483.86 lei.Of va constitui GP pt o per de valabilitate de 60 de zile.GP este necesara pt a proteja AC fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al of, pe intreaga per derulata pana la semnarea contr.GP se exprima in lei si poate fi constit in urm forme : SGB in favoarea AC.SGBde particip la lic va fi emisa de o banca care nu se afla in procedura de reorganizare sau faliment.GP poate fi constit si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul i pentru per prevazuta in documentatia de atribuire.OP in contul AC in contul deschis la Trez Craiova : RO38TREZ2915006XXX011014.Pe OP este obligatorie mentionarea denumirii procedurii pentru care se constituie.Ofertele care nu fac dovada constituirii GP vor fi respinse.In cazul in care op ec opteaza pt constituirea GP prin SGB atunci ac are obligatia ca pana la data limita de depunere a of sa depuna la sediul AC si in original SGB de participare.GP se va returna de catre AC numai dupa semnarea contractului de achizitie.In cazul in care of declarat castigator se face vinovat de nesemnarea contractului de furnizare produse in conditiile de baza impuse prin documentatia de atribuire, in termenul prevazut, la pretul de atribuire, acesta va pierde GP depusa si va decade din drepturile castigate in urma atribuirii contractului de achizitie.In cazul in care CNSC respinge contestatia, AC va retine contestatorului din GP 1% din valoarea estimata, conform art.278^1 alin. 1) lit. a) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 90.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)Cerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12B ( dupa caz, iar pentru tertul sustinator se solicita Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 numai literele a), c1) si d) cf. Legii 279/2011);Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Formularul 12B va fi insotit de : A. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: a. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sib. Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata- impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, B. Pentru persoanele fizice sau juridice straine: c. Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct. a. si b., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, saud. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 2.si -3. ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69¹ din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 12C prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul -original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular nr.1.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contrcatante pentru derularea procedurii sunt: Dr. Popa Luiza Mirela- Manager, Director medical - Dr. Mindruta Ancuta Maria, Director financiar contabil: Ec.Vladoianu Virgil Cristinel, Consilier Juridic : Bloju Catalin, Sef Birou Achizitii Publice Contractare : Ec.Anca Tudor, Sef Birou Aproviz.Transporturi : Ec.Oprescu Daniel, As.Sef Neurologie I Nitu Anica. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in oricare din formele-original/copie legalizata/copie conforma cu originalul valabil (emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertei) din care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate principal sau secundar comercializarea produselor ce fac obiectul prezentei achizitii;In etapa de evaluare a ofertelor si inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentului in original/copie legalizata pentru a prezenta conformitatea acestui document.- Aviz de functionare emis de MS pentru comercializarea dispozitivelor medicale, in care sa fie specificati producatorii dispozitivelor medicale pe care au dreptul sa le comercializeze. Aviz de functionare pentru activitatea de service, emis de MS sau sa detina contract de service cu o firma ce indeplineste conditiile stabilite in caietul de sarcini.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale (formularul 2) din care sa rezulte cifra de afaceriglobala pe ultimi 3 ani.Curs BNR: 31.12.2009:1 euro = 4, 2282 lei31.12.2010:1 euro = 4, 2848 lei31.12.2011:1 euro = 4, 3197 leiNota: In acest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua inconsiderare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea., Bilantul contabil aferent exercitiilor financiare la data de 30.06.2011 vizat si inregistrat la organele competente in conditiile art. 185 din OUG 34/2006 modificata si completata. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011 se va prezenta acesta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principale livrari in ultimii 3 ani, Recomandari de la beneficiari, Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie . - Ofertantul va prezenta dovada ca este certificat ISO 9001:2008, sau echivalent ;, - Persoana angajata in cadrul societatii ce detine autorizatia, prin diploma sau echivalent, de coordonare si verificare a respectarii sistemului ISO 9001/2008 in unitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2012 08:41