Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie pavele pietonale autoblocante si borduri rutiere prefabricate pentru Amenajarea trotuarelor si a aleilor pietonale din com. Tuzla


Detaliu pentru invitatia numarul 327753
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA TUZLA (PRIMARIA)
Numar invitatie: 327753/24.05.2012
Denumire contract: Achizitie pavele pietonale autoblocante si borduri rutiere prefabricate pentruAmenajarea trotuarelor si a aleilor pietonale din com. Tuzla
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TUZLA (PRIMARIA)Cod fiscal: 4707625, Adresa: STR. CONSTANTEI, NR.67, Tuzla, Telefon: 0241747564, Fax: 0241747564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CONSTANTEI, NR.67, Tuzla, Romania, cod postal: 907295, telefon: +4 0241747564, fax: +4 0241747904, persoana de contact: BORCAN DANIELA ALINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA TUZLA, LOCALITATEA TUZLA STR.CONSTANTEI NR.80A, SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI TUZLA JUDETUL CONSTANTA RESPECTIV REGISTRATURA INSTITUTIEI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SERVICII PUBLICE LOCALE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie pavele pietonale autoblocante si borduri rutiere prefabricate pentruAmenajarea trotuarelor si a aleilor pietonale din com. Tuzla
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie pavele pietonale autoblocante si borduri rutiere prefabricate pentru Amenajarea trotuarelor si a aleilor pietonale din COM. TUZLA, JUD. CONSTANTA.
II.1.6) CPV: 44113100-6 - Materiale pentru pavare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 547, 350 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum de 10.500, 00 leiPerioada de valabilitate: minim 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se constituie prin: OP in contul autoritatii contractante - cont IBAN RO62TREZ2365006XXX000024 deschis la Trezoreria EFORIE, pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Optional, Scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr. 4.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului , inlei fara T.V.A, in termen de 3 zile lucratoare de la semnarea contractului de ambele parti.Modul de constituire a garantiei de buna executie este printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in conformitate cu pevederile art.90 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Ofertantii sunt obligati sa depuna toate documentele si formularele mentionate mai jos.Informatii privind asociereaSe va completa: a) Lista cuprinzand asociatii (Formularul 9b Declaratie privind lista asociatilor), completata de ofertant sau imputernicitul acestuia, indiferent daca are sau nu asociati. In situatia in care nu foloseste asociati, ofertantul va face mentiunea ?NU ESTE CAZUL? in tabelul inclus in formular.b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere (Formularul 9c) ? Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.c) Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.Informatii privind subcontractareaSe va completa: a)Lista cuprinzand subcontractantii (Formularul 9a Declaratie privind lista subcontractantilor), completata de ofertant indiferent daca are sau nu subcontractanti. In situatia in care nu foloseste subcontractanti, ofertantul va face mentiunea ?NU ESTE CAZUL? in tabelul inclus in formular.b) Acord de subcontractare ? Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de subcontractare in care sa se mentioneze partea din contract ce face obiectul subcontractarii, datele de recunoastere ale sucontractantilor si asumarea raspunderii pentru indeplinirea partii din contract care-i revine spre executare. In cazul in care oferta devine castigatoare, acordul de subcontractare, semnat si stampilat atat de ofertant cat si de subcontractant, devine anexa la contractul de achizitie publica.Nota: Autoritatea contractanta nu solicita indeplinirea criteriilor de calificare pentru subcontractanti, dar resursele umane si materiale ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor, cu exceptia cerintei nr.3.Nu se solicita demonstrarea indeplinirii cerintelor eventualilor subcontractanti, cu exceptia cerintei nr.4, respectiv neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/ sustinuta financiar si/sau tehnic/profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor nr.1, 2 si 4 respectiv neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art.180, art.181lit.a), c1) si d) precum si neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta.Toate declaratiile ofertantilor, asociatilor, subcontractamtilor, sustinatorilor (dupa caz) vor fi prezentate in original.Certificatele/documentele emise de autoritati competente solicitate, trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru prezentarea situatiei personale, eliberate de autoritati ale tarii de origine (cazier judiciar, cazier fiscal, certificate de atestare fiscala, certificate de plata a impozitelor si taxelor locale, alte documente echivalente), in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 69^1, 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului sau dupa caz ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, cu exceptia obligatiilor referitoare la plata impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Cerinta nr.1: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe vor prezenta urmatoarele documente: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare completare Formular 5.12. Cazier judiciar pentru persoana juridica, emis de serviciile de cazier judiciar de la nivelul inspectoratelor de politie judetene in a carui raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.3.Cazier fiscal pentru persoana juridica, emis de Administratia finaciara de la nivelul de la nivelul agentieijudetene in a carui raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/asociati/terti sustinatori.Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe vor prezenta urmatoarele documente: 1.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarileulterioare - completare Formular 5.22. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de administratia finantelor publice in a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.3. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de serviciul de taxe si impozite din localitatea in a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/asociati.Tertii sustinatori vor depune doar Formularul 5.2 cu referire exclusiv la neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 lit.a), c1) si d)Cerinta nr.3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa Formularul 16 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Nota: Documentul de mai sus va fi depus numai de reprezentantul/reprezentantii ofertantului sau ai asocierii.Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa Formularul 6 ? Declaratie privind evitarea conflictului de interesePersoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica in cauza sunt: Primar ? MICU CONSTANTIN FLORINCONTABIL SEF: CHERIM AITEN;Resp. Achizitii: BORCAN DANIELA ALINA, M.P. DEACU FLORINNota: Documentul de mai sus va fi depus de ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru asociat este obligat sa demonstreze indeplinirea cerintei prin depunerea documentelor de mai jos, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;Documentele de confirmare trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau, dupa caz, transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 1Respectarea prevederilor art.183 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOfertantii trebuie sa dovedeasca ca sunt inregistrati cu obiect de activitate (CAEN rev.2)principal sau secundar corespunzator obiectului contractului/contractelor de lucrari supus/supuse achizitiei.Vor fi excluse ofertele operatorilor economici care nu au inregistrate in domeniul de activitate codul/codurile CAEN rev.2 cu activitati corespunzatoare obiectului achizitiei, sau perioada de valabilitate a acestora a expirat.In cazul persoanelor juridice/fizice romane se solicita prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Documente de confirmare :1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate, numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, nu are activitatea suspendata.IN CAZUL OFERTANTULUI CLASAT PE PRIMUL LOC, INAINTE DE TRANSMITEREA COMUNICARII PRIVIND REZULTATUL PROCEDURII DE ATRIBUIRE, AUTORITATEA CONTRACTANTA VA SOLICITA ACESTUIA PREZENTAREA IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA A CERTIFICATULUI CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRUL COMERTULUI.2. Persoanele fizice autorizate vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Se solicita ca media cifrei de afaceriglobala din cel mult ultimii 3 anisa fie de minim: 1050000, 00 lei.Operatorul economic care si-a inregistrat bilantului contabil aferent anului 2011, poate dovedi indeplinirea nivelului impus prin raportarea la ultimii 3 ani incheiatiOperator economic care se incadreaza in categoria IMM beneficiaza de prevederile Legii 346/2004: reducerea cu 50% a valorii solicitate pentru demonstrarea cifrei medii de afaceri, pe baza declaratiei din care sa rezulteca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor., Cerinta nr. 2Ofertantii vor trebui sa faca dovada dispunerii de resurse financiareprintr-un document bancar in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de 80% din valoarea estimata a achizitiei (sau echivalent)pentru perioada ofertata de acesta , urmarindu-se in acest sens garantarea din punct de vedere financiar si sustinerea furnizarii pe durata realizarii acesteia. (art.185 alin.1 litera a) din O.U.G. nr.34/2006 - declaratii bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional), Optional: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea din partea altei persoane indiferent de natura relatiilor existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.In cazul depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare, cerinta privind cifra de afaceri se considera indeplinita numai in conditiile in care cuantumul acesteia este acoperit de unsingur sustinator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor furnizate si receptioantein ultimii 3 aniPentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii trei ani a furnizat produse similare celor ce fac obiectul contractului in unul sau mai multe contracte, in valoare de minim 530.000 lei, fara TVA( conform art. 188 alin.(1) lit. a din OUG nr 34/2006) ., Cerinta nr. 2Informatii privind capacitatea profesionalaPentru a fi considerat calificat, ofertantul/ membrii asocierii impreuna trebuie sa faca dovada ca dispune de o echipa tehnica ai carei membrii sa aiba capacitatea profesionala sau experienta dovedita in domeniului pentru indeplinirea activitatilor conform caietului de sarcini., Cerinta nr. 3Informatii privind echipamentele tehniceOfertantul sau ofertantii asociati impreuna: Trebuie sa faca dovada ca dispune deutilajele, echipamentele tehnice necesare pentru realizarea obiectului contractului, conform caietului de sarcini , in oricare din formele: proprietate/chirie/leasing, altele., OptionalCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resurseletehnice si profesionale invocate. Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul/ofertantul asociat trebuie sa dovedeasca ca are implementat si mentine, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile specifice obiectului contractului.Implementarea si mentinerea standardelor de asigurarea calitatii nu pot fi indeplinite de tertul sustinator in favoarea ofertantului.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza., Standarde de protectie a mediuluiStandarde de asigurare a managementului de mediu Ofertantul/ofertantul asociat trebuie sa dovedeasca ca are implementat si mentine, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management de mediu sau echivalent, pentru activitatile specifice obiectului contractului.Implementarea si mentinerea standardelor de management de mediu nu pot fi indeplinite de tertul sustinator in favoarea ofertantului.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a managementului de mediu trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor pentru 1 mp de pavele se acorda 20 de puncte astfel: Pn = (pret oferta min/ pret oferta n) x 20 puncte;b)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor pentru 1 ml de borduri se acorda 20 de puncte astfel: Pn = (pret oferta min/ pret oferta n) x 20 puncte;Pretul ofertei respectiv 40 puncte = Pn(a) respectiv 20 p +Pn(b) respectiv 20 p
2. Durata de furnizare a produselor(termen livrare)
40
Descriere: a)pentru cea mai mica perioada de livrare se acorda 40 de puncte (Tminim livrare)b)pentru alta perioada decat cea prevazuta in punctul a) se acorda punctajul astfel: Tlivrare(n) = (Tminim livrare /Tlivrare(n)) x 40 puncte. Durata de furnizare a produselor(termen livrare) va fi exprimata in zile calendaristice. Se va avea in vedere un termen maxim de 10 zile calendaristice.Termenul minim de livrare nu va fi mai mic de 2 zile lucratoare. Ofertele care nu vor respecta termenele impuse de catre Autoritatea Contractantavor fi declarate neconforme.
3. Termen de garantie acordat produselor
20
Descriere: a)pentru cel mai mare termen de garantie a produselor se acorda 20 de puncte (Tmaxim garantie), b)pentru alt termen decat cel prevazut la punctul a) se acorda punctajul astfel: Tgarantie(n) = (Tgarantie(n)/Tmaxim garantie) x 20 puncte.? garantia de buna executie acordata produselor va fi exprimata in luni si va avea ca durata maxima de garantie realista conform normativelor de 36 de luni.Durata de garantie peste de 36 de luni nu va fi punctata suplimentar.Durata minima de garantie realista nu va fi mai mica de 12 luni. Ofertele care nu vor respecta termenele impuse de catre Autoritatea Contractanta vor fi declarate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SISTEMUL ELECTRONIC DE ACHIZITII PUBLICE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer