Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie pe loturi de piese de schimb pentru autovehicule marca: SAVIE, FIAT DUCATO, ICEVO, Tractoare U650 si TIH445, autoturisme DACIA, ARO, CIELO


Detaliu pentru invitatia numarul 349969
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C. SALUBRITATE CRAIOVA
Numar invitatie: 349969/05.07.2013
Denumire contract: Achizitie pe loturi de piese de schimb pentru autovehicule marca: SAVIE, FIAT DUCATO, ICEVO, Tractoare U650 si TIH445, autoturisme DACIA, ARO, CIELO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. SALUBRITATE CRAIOVACod fiscal: RO27969145, Adresa: STR. Brestei nr. 129A cod postal 200207, Craiova, Telefon: +40 0251414660, Fax: +40 0251417967
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. Brestei nr. 129A cod postal 200207, Craiova, Romania, cod postal: 200177, telefon: +40 0251414660, fax: +40 0251417967, persoana de contact: MIHAELA LUPU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. Brestei nr. 129A cod postal 200207, Craiova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SERVICII DE SALUBRIZARE A LOCALITATII)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie pe loturi de piese de schimb pentru autovehicule marca: SAVIE, FIAT DUCATO, ICEVO, Tractoare U650 si TIH445, autoturisme DACIA, ARO, CIELO
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de piese de schimb, pentru un numar de 5 loturi, un total de minim 790 repere si maxim 1350 repere in baza unui acord cadru cu 2 contracte subsecvente.
II.1.6) CPV: 34310000-3 - Motoare si piese pentru motoare (vehicule) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 115, 372 - 188, 818 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de: 750 lei pentru LOTUL 1- piese SAVIEM, 950lei pentru LOTUL 2 -piese TRACTOARE, 380 lei pentru LOTUL3 ARO, DACIA, CIELO, 1100 leipentru LOTUL 4 FIAT si 450 lei pentru LOTUL 5- piese IVECO, sau echivalent in valuta la cursul BNR din 12.06.2013, va fi valabila 60 zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertei. Forma de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86, alin 1 din HG 925/2006. Contul bancar pentru depunerea garantiei de participare: RO98RNCB0134024343310039. Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Se completeaza formularul: declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG34/2006 a operatorului economic formular 1 din SECTIUNEA FORMULARE.2) Se completeaza formularul: declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c), lit. c1) lit d) si lit. e) din OUG34/2006 a operatorului economic formular 2 din SECTIUNEA FORMULARE.3) Se completeaza formularul: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, formular 4 din SECTIUNEA FORMULARE.4) Se completeaza formularul: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular 5 din SECTIUNEA FORMULARE.5) Se completeaza formularul: declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 , privind conflictul de interese, formular 3 din SECTIUNEA FORMULARE.Persoanele din cadrul autoritatii contractante si care au legatura directa cu derularea contractului de furnizare: Cristian Stefan POPESCU ?administrator, Doina Gingioveanu ?director economic, Petre Ionel -director tehnic, Lupu Mihaela -comp achizitii, Daladimos Raluca - comp. juridic, ec. Duta Lavinia - birou contabilitate, Ciobanu Silviu Sorin -sef atelier auto si confectii metalice, Saizu Mihai Sorin -compartiment achizitii 6) Certificat constatator emis de Oficiul National Registrul Comertului ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa se vada ca au CAEN pentru activitatea specifica furnizarii de piese de schimb pentru autovehicule. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, i se va solicita sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: FISA CU INFORMATII GENERALE din sectiunea FORMULARE, unde se declara media cifrei de afaceri din ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de furnizare, sa fie cel putin egala cu 42.000 lei pentru LOTUl 1, 54.000 lei pentru LOTUL 2, 24.000 lei pentru LOTUL3, 62.000 lei pentru LOTUL 4 si 32.000 lei pentru LOTUL5, avand in vedere ca valoarea maxima a contractelor subsecvente este: lotul 1 suma de 21835lei, lotul 2 suma de 27549 lei, lotul 3 suma de 12349lei, lotul 4 suma de 31484 lei, lotul 5 suma de 16345. Pentru echivalenta in valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: "Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani" formular din sectiunea FORMULARE. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Daca beneficiarul este client privat, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarii de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2013 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer