Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie peste preparat si conserve din peste


Detaliu pentru invitatia numarul 323852
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VRANCEA
Numar invitatie: 323852/10.04.2012
Denumire contract: Achizitie peste preparat si conserve din peste
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VRANCEACod fiscal: 17101530, Adresa: Bd-ul Garii , Nr. 13, Focsani, Telefon: 0237230788, Fax: 0237230789
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd-ul Garii , Nr. 13, Focsani, Romania, cod postal: 620104, telefon: +40 237230789, fax: +40 237230788, persoana de contact: Sorin Neagu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd-ul Garii , Nr. 13, Focsani, DGASPC Vrancea- Biroul Achiziti Publice, cam. 26 .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie peste preparat si conserve din peste
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Incheierea unui contract de furnizare peste pentru centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Vrancea conform cerintelor caietului de sarcini .
II.1.6) CPV: 15200000-0 - Peste preparat si conserve de peste (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare - 1320 lei - Perioada de valabilitate a garantiei - 90 zile de la termenullimita de primire a ofertelor . Forma de constituire a garantiei de participare : - Scrisoare de garantie bancara ; - depunere numerar lacasieria D.G.A.S.P.C.Vrancea: - O.P in contul D.G.A.S.P.C. Vrancea deschis la Trez Focsani : RO42TREZ6915006XXX001565 (extras decont vizat de trezorerie). Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. IMM-urile vor beneficia de reducereaprevazuta de art.16 alin (2) din Legea 346/2004 .
Garantie de buna executie
? 5% din valoarea contractului , prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partialecu obligatia contractantului de a deschide la trezorerie un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conform prevederilor art. 90 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea (formularul 2); Declaratia privind neincadrarea in preved. art.181 (formularul 3); Declaratia privind calitatea de participant la procedura (formularul 4); Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata fata de bugetul de stat sibugetul local . Certificat de atestare fiscala in original sau in copie conform cu originalul cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat emis de autoritatea competenta din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se dupun ofertele / candidaturile ;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in original sau in copie conform cu originalul eliberat de consiliul local teritorial din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se dupun ofertele /candidaturile ;Declaratie pe proprieraspundere, in temeiul art. 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003 (formularul 15). Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Ord. ANRMAP 314/2010 (formularul 5 ); Pentru persoane juridice romane - Certificat constatator ORC in copie lizibila conform cu originalul ; Pentru persoane juridice straine ?Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, pentru a sustineindeplinirea contractului, care sa garanteze posibilitatea de livrarea a produselor ., Declaratie privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul), Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestora ( daca este cazul ), Depunerea ultimului bilant contabil vizat spre inregistrare la Directia FinantePublice (autoritati competente) .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara contracte (max. 3) cu o valoare minim cumulata de66000 lei fara TVA ( valoarea minima a contractului )Recomandari de laclientii/beneficiarii respectivi., Declaratie privind principalele livrari de produse din ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia suntautoritati contractante sau clienti privati., Demonstrarea dotarii operatorului economic cu autovehicule specialetermoizolante si dotate cu instalatii frigorifice., Demonstrarea indeplinirii conditiilor de catre agentii economici pentrudesfasurarea activitatii in domeniul productiei de produse alimentare( daca este cazul )., Document emis de directia sanitar-veterinara si pentru siguranta alimentelorjudeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, care atesta ca activitatile dinunitatile care produc, proceseaza, depoziteaza, transporta si/sau distribuieproduse de origine animala, Operatorul economic are obligatia de a prezenta mostre etichetate siambalate corespunzator (denumire furnizor, denumirea/marca produsului, denumire producator, termen de valabilitate) pentru produsele caresunt prezentate in specificatiile tehnice din caietul de sarcini , la sediulautoritatii contractante la data si ora de deschidere a ofertelor. Dovada detinerii Certificatului ISO 9001:2008 Sistemul de Management alCalitatii, sau orice alta dovada ca operatorul economic confirma asigurareaunui nivel corespunzator al calitatii , conform prevederilor art. 193 din O.U.G. nr. 34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau de la sediul autoritatii contractante .
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2012 11:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer