Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie pesticide-fungicide,insecticide,erbicide ,ingra.chimice


Detaliu pentru invitatia numarul 323884
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul de Cercetare Dezvoltare pentru Pomicultura Pitesti Maracineni
Numar invitatie: 323884/10.04.2012
Denumire contract: achizitie pesticide-fungicide, insecticide, erbicide , ingra.chimice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Cercetare Dezvoltare pentru Pomicultura Pitesti MaracineniCod fiscal: R198049, Adresa: Maracineni, Arges, OP 1, CP 73, Maracineni, Telefon: 0248 278066, Fax: 0248 278477
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Maracineni, Arges, OP 1, CP 73, Maracineni, Romania, cod postal: 117450, telefon: +40 248278066, fax: +40 248278477, persoana de contact: Razvan Popescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ICDP Pitesti Maracineni - Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie pesticide-fungicide, insecticide, erbicide , ingra.chimice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie pesticide-fungicide, insecticide, erbicide , ingra.chimice confor loturi anexa b
II.1.6) CPV: 24451000-0 - Pesticide (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 476, 651.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da, Perioda de valabilitate: 100 zile de la depunerea ofertelor; Garantie cf. anexa B; instrument de garantare emis in conditiile legii de o so. bancara sau de o soc. de asig. se prezinta in original in cuantumul stabilit pe loturi in anexa B; virament bancar (OP vizat de banca) in contul RO76TREZ0465005XXX006407 - cod fiscal RO198049; se constituie in totalitate sau doar pt. loturile ofertate; dovada garantiei se introduce in plic separat marcat corespunzator si se prezinta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor; in cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara se va folosi modelul atasat in sect. formulare anea 8. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 100 zile de la data limita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - formular anexa 1; 2. Declaratie privind neancadrarea in prv. art. 181 din OUG 34/2006 cu modif. si complet. ult - anexa 2; 3. Certif. de particip. la licitatie cu oferta independenta cf. ord 314/2010 - anexa 3; 4. Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ult. - anexa 3a; Conducerea ICDP: dir. gen. Coman Mihail, dir. ec. Bebu Alexandrina; dir. tehnic Razvan Popescu. 5. Certificat de atestare fiscala elib. de Min. Fin. Publ. - Dir. gen. a fin. publ. a jud. - care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la buget; Dovada achitarii taxelor se va face prin prez. formularelor tip emise de org. comp. privin indeplinirea oblig. de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; 6. Certificat de atestare pt. pers. jur. privin impozitele si taxele locale, alte venituri ale bugetului local - elib. de primarie, care sa stipuleze ca nu figureaza cu creante bugetare de plata la bugetul local - in copie; Dovada achitarii taxelor se va face prin prez. formularelor tip emise de org. comp. privin indeplinirea oblig. de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale dovedita
Capacitatea economica si financiara
Descriere: fisa de infor. generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie de conf. produs
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: posta, e-mail, plic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2012 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer