Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie pesticide, insecto-fungicide


Detaliu pentru invitatia numarul 345125
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul de Cercetare Dezvoltare pentru Pomicultura Pitesti Maracineni
Numar invitatie: 345125/12.04.2013
Denumire contract: Achizitie pesticide, insecto-fungicide
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Cercetare Dezvoltare pentru Pomicultura Pitesti MaracineniCod fiscal: R198049, Adresa: Maracineni, Arges, OP 1, CP 73, Maracineni, Telefon: 0248 278066, Fax: 0248 278477
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Maracineni, Arges, OP 1, CP 73, Maracineni, Romania, cod postal: 117450, telefon: +40 248278066, fax: +40 248278477, persoana de contact: Nedelcu Nicolae
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ICDP Pitesti Maracineni
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare pomicola)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie pesticide, insecto-fungicide
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta va incheia cate un acord cadru pentru fiecare lot cu furnizorul care a oferit pretul cel mai mic. Semnarea se va face imediat dupa stabilirea castigatorului. Contracte subsecvente se pot semna ulterior in numar de maxim 4 pentru fiecare lot. Primul contract subsecvent se va incheia in luna aprilie 2013, la 2 zile de la semnarea acordului cadru si va cuprinde cantitatea minima necesara la acea data conform tehnologiei si pretul pe u.m stabilit prin licitatie si cuprins in acordul cadru. In lunile mai, iunie, iulie se pot incheia contractele subsecvente 2, 3 si 4 care vor cuprinde cantitatile ce se pot achizitiona in functie de evolutia bolilor si daunatorilor. Totalul cantitatilor achizitionate prin contracte subsecvente se va incadra in limita minim-maxim stabilita prin acordul cadru.
II.1.6) CPV: 24457000-2 - Fungicide (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 332, 182 - 549, 062 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pe loturi conform caiet de sarcini. In cazul depunerii in valuta se va lua in considerare cursul valutar al BNR din ziua publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantie de participare conform caietului de sarcini, se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul stabilit in caietul de sarcini. Viramentul bancar (OP vizat de banca) se va face in contul autoritatii contractante RO79TREZ0465005XXX006407 ? cod fiscal RO 198049; dovada garantiei se introduce in plic separat marcat corespunzator si se prezinta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor; in cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara se va folosi modelul atasat in sectiunea formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? formular anexat; Declaratie privind neincadrarea in prv. Art 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf Ord 314/2010; Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modif si completarile ulterioare; Conducerea ICDP dir.gen Coman Mihail, dir.ec. Bebu Alexandrina, dir.tehnic Popescu Razvan; dir. stiintific Sumedrea Dorin; Sumedrea Mihaela ? cercetator stiintific, Bengea Raluca ? cons.juridic II, Matei Andreea ? economist II, Nedelcu Nicolae ? asistent I; Certificat de atestare fiscala eliberat de Min. Fin. Publ.- dir.gen. a fin.publ. a jud ? care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la buget; Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; Certificat de atestare pt pers. juridice privind impozitele si taxele locale, alte venituri ale bugetului local ? eliberat de primarie, care sa stipuleze ca nu figureaza cu creante bugetare de plata la bugetul local ? in copie; Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organele competente privind indeplinirea oblig. de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Cerinte obligatorii pt pers. juridice romane: - Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie certificata cf. cu originalul (informatiile continute de certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor) din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie: bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrata la organele competente (copie stampilata, semnata si cu mentiunea ?conform cu orginalul? pe fiecare pagina, sau alte documente care sa ateste o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului. Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Produsele ofertate trebuie sa fie insotite de autorizatie sau aviz si sa fie conform prevederilor HG 437/2005 modificata si completata cu Ord. MADR nr 131/2011 privind aprobarea listei cu substantele active autorizate pt utilizarea in prot. plantelor pe terit. RomanieiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2013 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer